Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
NISSAN
Nissan Leaf Forum • Nissan Leaf II / e+ / Leaf I
Leaf w 2024- czy warto?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Ronin78, post: 176261, member: 1162"] No więc właśnie i tu pojawiają się dwa kolejne pytania: Czy koszty wymian baterii w trojaczkach Opel/Citroen/Peugeot czy chińskim MG będą wyższe niż w Leafie? - nie znam odpowiedzi, ale obstawiam że tak, choćby z powodu układów chłodzenia i większego skomplikowania systemu Ile części, oleju, filtrów pochłonie 2.0 tdi do tego przebiegu, czy będzie to więcej niż te 20 dyszki za baterię? - równocześnie z Leafem kupiłem takowe auto, też nowe w 2023 i obstawiam, że będzie to znacznie wyższa kwota, sama zmiana oleju co 7500km (bo o nowoczesne diesle to jak z jajem trzeba dbać) na przestrzeni 300.000km da 40 wymian po 600pln czyli 24.000zł nie ma o czym rozmawiać w zasadzie Ps. Rapidgate czy Chademo to też dla mnie wydumane problemy, 25kkm od maja 2023 i ani jedno ani drugie mnie nie widziało, a ja ich nie potrzebowałem i nie szukałem. Takie problemy to może szukać dziennikarz motoryzacyjny co akurat zechciał Leafem zrobić 1000km na strzała, a nie przeciętny zjadacz chleba. Ps 2. W naszym Leafie przebieg rośnie 2x szybciej niż w TDI :) [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
NISSAN
Nissan Leaf Forum • Nissan Leaf II / e+ / Leaf I
Leaf w 2024- czy warto?
Top