Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
CHIŃSKIE Samochody Elektryczne
Inne marki, inne modele i pozostałe pytania
Leapmotor T03 taniocha od Stellantis?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="KrzysztofFly, post: 237482, member: 1062"] W sumie to wszystko o czym napisałeś, to podstawy ładowania samochodów elektrycznych. Ten z wtyczką do gniazdka 230V, to po prostu EVSE 1F, które najczęściej w wersji z wtyczką do standardowego gniazda 230V mają moc w okolicach 10-13A. Kabel który otrzymałeś z samochodem, będzie Ci potrzebny do ładowania samochodu ze słupków, które nie są w niego wyposażone. Na takim słupku, który potrafi dać maksymalnie 22kW 32A (są też takie, które dadzą maksymalnie 11kW 16A), wyciągniesz z użyciem tego kabla 6,6kW (jeśli dobrze zrozumiałem, że masz ładowarkę pokładową 1F 6,6kW). Stacje ładowania DC, zawsze są wyposażone we własny kabel, tylko na takich stacjach wyciągniesz maksymalnie 48kW (zakładając, że spełnisz warunki potrzebne do osiągnięcia maksymalnej mocy ładowania). [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
CHIŃSKIE Samochody Elektryczne
Inne marki, inne modele i pozostałe pytania
Leapmotor T03 taniocha od Stellantis?
Top