Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Letnie vs Całoroczne - Hankook S1 Evo3 EV vs FlexClimate ION
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="eimi, post: 240315, member: 2916"] nie napisałeś w jakich warunkach, napisałeś że zrobiłeś kilka tys km i stwardniały, co jest normalne dla letniej opony w niskiej temperaturze. Setki użytkowników tutaj na forum używa tych fabrycznych hankookow - czy komus w letnich warunkach te opony zrobiły się twarde i sliskie? Ja jeszcze nie zrobiłem na nich większego przebiegu, ocenie po 10kkm. To co ja chwaliłem, to całoroczne od hankooka. I że wypadają lepiej od michelinow. Bo jak Michelin to premium, a jak hankook to średnia klasa i musi być gorszy. Ciężko przyjąć do wiadomości że koreance mogą zrobić lepsza oponę niż Francuzi. Samochody elektryczne już od dawna robią lepsze. To jest twoja opinia - w porządku - i to nie jest tak że takich opinii tu na forum jest pełno a ja bronie hankooka. Nie znalazłem na forum drugiej takiej opinii. A poczytaj o Michelin e-primacy jak się zachowują na mokrym. Za to Cross climate 2 jest świetna opona całoroczna a FlexClimate wygląda na jeszcze lepsza. Może w innych testach wypadnie inaczej. Na razie nie widziałem tych innych testów, posiłkuje się tym co mamy i własnymi doswiadxzeniami. Przez dedykowane do EV mam na myśli że ktoś uwzględnił warunki eksploatacji - wysoki moment, duża masa i rozwijanie technologi na niskie opory toczenia i niższy hałas przy zwiększaniu osiągów takiej opony. Bo trzeba jeszcze dodać że w w/w teście Michelin miał o ponad 10% większe opory toczenia a do tego dłuższą droge hamowania. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model Y Forum • Tesla Y SR/LR/Perf + Juniper
Letnie vs Całoroczne - Hankook S1 Evo3 EV vs FlexClimate ION
Top