Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla – aktualizacje, referrale i inne
Listy do E ?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="cosmo.orzechovsky, post: 68100, member: 1376"] W AP1 c działa, wrzucasz kierunek, po 2-3sek jak masz łapę na kierownicy to zacznie zmieniać pas, wyłączasz kierunek i lecisz dalej. Ofc tylko na drogach klasy A/S albo jakie takie wykryte. Podobnie jak ignorowanie "+10km/h" na rzecz ustawienia AP na 150km/h działa tylko na dwujezdniowych o wielu pasach (ale tutaj już nawet w mieście coś takiego można trafić). Ad gumy: Plaid z Ząbek w załączniku. Jest nawet rant ochronny. A tak to polecam aftermarketowo opony całoroczne (nie trzeba się martwić kolejkami do wulkanizacji), np. Continental AllSeasonContact 245/45R19 102 Y XL, FR. Pic rel jako drugi załącznik. Jest komfort, jest trakcja, niezbyt głośne, jest odprowadzanie wody ale też funkcjonują w śniegu. Gołoledź wiadomo, do Regenta nie udało mi się wjechać we wtorek nad ranem. No ale to już taki urok lodu na pochyłości. Mam jeszcze (choć to dodatkowy koszt) felgi The New Aero pod nie. No i śmiesznie, bo myślałem, że na lato będę zakładał moje 21" a pod kątem wyjazdów narciarskich "prawdziwe" zimówki na 19" kupionych z samochodem ale póki co nie widzę takiej potrzeby. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla – aktualizacje, referrale i inne
Listy do E ?
Top