Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
M4K o elektrykach - kolejna "gwiazda" YT wypowiada stek bzdur o elektromobilności
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Robsonics, post: 91224, member: 1427"] Z tą różnicą, że ABS nie wyręcza kierowcy, a jedynie go wspomaga. Dla przeciętnego kierowcy nie ma różnicy czy jest ABS czy też go nie ma, dopiero w skrajnych warunkach dostrzega się jego obecność. Z ESP podobnie, ale większość modeli ma możliwość jego czasowego wyłączenia. Te układy nie wymagają przestawiania się na nie, po prostu są i czuwają. Interweniują dopiero w sytuacji podbramkowej. Samochody elektryczne inaczej się "tankuje", trwa to dłużej a na pełnym "baku" przejedzie się krócej. Nie da się tego przeoczyć, zwłaszcza mieszkając w bloku bez garażu. Przecież były narzekania. Na dpf-y, gpf-y, adblue, komplikowanie osprzętu, downsizing... Dalej to trwa, bardzo dużo ludzi twierdzi, że najlepsze silniki były w latach 80-90 ub w, bo proste, trwałe, tanie w naprawie. Bo to zakaz. Nie namawianie, tylko zakazywanie. I bez zakazu wielu ludzi by kupiło BEV, ale gdy sami uznają, że im to odpowiada, a nie dlatego, że musieli to zrobić nawet jeśli im nie pasuje. Sam rozważam zakup BEV, ale uważam, że jest jeszcze za wcześnie i nie tylko cena zakupu ma znaczenie. Kwestie, które budzą na razie moje wątpliwości: - sieć ładowarek - czas ładowania - dostęp do punktów ładowania w budownictwie wielorodzinnym bez dedykowanego garażu - degradacja baterii i możliwość prostej jej naprawy - opracowanie sposobu na szybkie i trwałe ugaszenie auta podczas pożaru. Czekam na rozwój rynku wtórnego i jak sprawdza się napęd elektryczny w KILKULETNIM aucie z przebiegiem ok. 100-200 tys km. Wtedy będzie można stwierdzić, czy to właściwy kierunek, czy wręcz przeciwnie. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
M4K o elektrykach - kolejna "gwiazda" YT wypowiada stek bzdur o elektromobilności
Top