Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Maciej Panek i marka osobista na przykładzie Elona Muska
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Khar, post: 27243, member: 48"] Z biznesem jest tak, że nie ma jednego uniwersalnego przepisu na sukces. Wiele dróg prowadzi do celu, jednej firmie udaje się coś w dany sposób, a drugiej w sposób zupełnie przeciwny. Każdy musi znaleźć swoją własną drogę. W przypadku "personal brandingu" możemy znaleźć tak samo wiele przykładów firm, które osiągnęły sukces eksploatując marketingowo osobę CEO czy właściciela - co przykładów firm, w których CEO / właściciel pozostaje w cieniu, a również osiągają sukces. Tesla nie jest szczególna ze względu na eksploatowanie CEO, ale ze względu na to, że zrezygnowała z wszelkich form reklamy i opiera się prawie wyłącznie na marketingu szeptanym, który CEO często inicjuje. To strategia startupów nie ma mających pieniędzy na reklamę, a z reguły wraz z rozwojem budżety reklamowe rosną szybko. Tymczasem Tesla brnie w to coraz bardziej. I większość speców od marketingu się dziwi, bo to się nie powinno udawać :) Ale inni zaczynają to już kopiować. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
Maciej Panek i marka osobista na przykładzie Elona Muska
Top