Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Baterie / magazyny energii
Tematy ogólne
Magazyn z baterii samochodowej - DIY
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="vwir, post: 223546, member: 127"] Proponuję zerknąć na ten ekran o godzinie 20-22, a nie w środku dnia, gdy masz straty z produkcji, straty na przekazaniu energii do baterii, etc. Niech włączy w tryb passive w środku nocy (żeby nie było ani przekazywania z akumulatora ani do akumulatora) tak jak na moim ekranie. Wtedy można próbować coś wywnioskować. Na wejściu przed falownikiem ma też Smart Meter. Na nim może sobie zerknąć jaki jest aktualny pobór. Smart Meter nie wie ile zużywa falownik, po prostu mierzy aktualny prąd przez niego płynący. To jest parametr Pt. Swoją drogą - falownik w idle zużywa te 40-50W tak jak pisałem, ale gdy płynie przez niego duży prąd (na przykład ładuję samochód, albo - tak jak teraz - odpaloną mam pralkę, to już zużycie własne falownika rośnie do 100-120W. Czyli jakaś stała część to elektronika falownika, a potem jeszcze dochodzą straty w postaci jakiegośtam procenta aktualnego obciążenia. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Baterie / magazyny energii
Tematy ogólne
Magazyn z baterii samochodowej - DIY
Top