Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Baterie / magazyny energii
Tematy ogólne
Magazyn z baterii samochodowej - DIY
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Kierowca23, post: 244195, member: 3789"] Wykonałem już dobre parę cykli testowych tych akumulatorów LiFePo4, 24V, 100Ah BMS, 2560 Wh (WattcyclePower). Najpierw ładowanie do pełna (do odcięcia BMS przy 29.2V), potem rozładowanie 5A aż do <21V. Zmierzone w ten sposób pojemności: Egzemplarz 1: 97.7, 96.3, 97.7 Ah Egzemplarz 2: 95.4, 97.2 Ah (trzeci cykl: na dniach ... ) Wygląda na to, że mają w miarę powtarzalne parametry. A może są robione z ogniw odrzuconych z produkcji EV z powodu trochę mniejszej pojemności ? Dla porównania, w tym samym teście, akumulatory żelowe Ultracell 12V 100Ah "deep cycle" po roku pracy w autonomicznym PV, wciąż pokazują >99.9 Ah (kończy się skala w mierniku ...). Tylko że ten jeden żelowy 12V waży więcej niż cały LifePo4 24V/100Ah. A dwa żelowe 12V klasy "deep cycle" kosztują już 350 zł więcej niż jeden LiFePo4/24V :) Robi się bardzo ciekawie! [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Baterie / magazyny energii
Tematy ogólne
Magazyn z baterii samochodowej - DIY
Top