MAINS LOW HIGH (000000100) Odłącz samochód Sprawdź sieć

daniel

Pionier e-mobilności
1684355710085.png

Ktoś ma pomysł co to za błąd? Próbowałem kilka razy i nie dało się naładować.
Chwilę wcześniej ładowałem się z AC z tej samej ładowarki przez kilka godzin, ale potrzebowałem trochę przyspieszyć.
 
Solution
Tutaj problemem jest raczej napięcie w sieci a nie Twój samochód czy kabel. Obstawiam zbyt wysokie lub zbyt niskie napięcie w sieci i ładowarka zastrajkowała.

6a8

Posiadacz elektryka
Nie jestem guru od ładowarek, ale stawiał bym na efekt wtórny braku poprawnego zakończenia poprzedniej sesji AC.
O ile nie ustąpiło, i jest możliwość - skorzystaj z innej ładowarki/kabla. Dociśnij kabel, i podnieś lekko do góry ?
Lub, kontakt z helpdeskiem operatora ?

Szkoda, że od razu nie podałeś operatora i lokalizacji. To może być typowa przypadłość.
 

Michal

Pionier e-mobilności
"mains" powinno oznaczać "sieć elektryczna" po naszemu.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Tutaj problemem jest raczej napięcie w sieci a nie Twój samochód czy kabel. Obstawiam zbyt wysokie lub zbyt niskie napięcie w sieci i ładowarka zastrajkowała.
 
Solution

daniel

Pionier e-mobilności
GreenWay, Wiatraczna Poznań obok Volkswagen Rzepecki Mroczkowski. Ładowarka Delta wydaje mi się. 2xCCS 50kW, 1xAC kabel, 1xAC gniazdo.
Próbowałem chyba trzy razy i pojechałem gdzie indziej.

stawiał bym na efekt wtórny braku poprawnego zakończenia poprzedniej sesji AC.
Nigdy się z czymś takim nie spotkałem. Możesz rozwinąć?

"Mains" to główne zasilanie, ale "low high" to dla mnie zagadka.
Tutaj problemem jest raczej napięcie w sieci a nie Twój samochód czy kabel. Obstawiam zbyt wysokie lub zbyt niskie napięcie w sieci i ładowarka zastrajkowała.
Też mi się tak wydaje, ale AC działało.
 

vwir

Pionier e-mobilności
AC to inna bajka - po prostu puszcza to co ma do Twojego samochodu. Może ale nie musi sprawdzać napięcie. A w przypadku DC musi mieć to co potrzebuje na wejściu, żeby dać radę to przekonwertować na DC.
 

6a8

Posiadacz elektryka
GreenWay, Wiatraczna Poznań obok Volkswagen Rzepecki Mroczkowski. Ładowarka Delta wydaje mi się. 2xCCS 50kW, 1xAC kabel, 1xAC gniazdo.
Próbowałem chyba trzy razy i pojechałem gdzie indziej.


Nigdy się z czymś takim nie spotkałem. Możesz rozwinąć?

"Mains" to główne zasilanie, ale "low high" to dla mnie zagadka.

Też mi się tak wydaje, ale AC działało.
Tak jak wspominałem, guru ze mnie żaden, ale jeżeli się przełączałeś z AC -> DC, to jeżeli system zarządzający by nie zdążył z np: powodu przeciążenia, problemów komunikacyjnych "załapać" że robisz nową sesję, to efekty mogły by być dziwne. Tak mi się przynajmniej wydaje.
Nie mam zielonego pojęcia jak wygląda jakość tego oprogramowania ( ładowarka + zarządzający ), ale moja przynajmniej historia zna przypadki w których opis błędu nie ma wiele wspólnego z prawdziwą przyczyną.
Oczywiście, może też być że przy większym poborze mocy spada napięcie ( tak jak sugerują koledzy ) zasilające ładowarkę, lub - sama ładowarka.

Myślę, że dobrze by było poświęcić chwilę czasu, i zgłosić ten incydent na infolinię. Jeżeli coś się zaczyna dziać to wcześniejsza interwencja może zapobiec wystąpieniu poważniejszych problemów ( np: coś się wypali ). A jeżeli to jakiś błąd, to może ktoś się nad nim pochyli i wyeliminuje.
A jeżeli nic się nie działo, to może warto by było aby ten enigmatyczny opis zamienić czymś zrozumiałym dla każdego użytkownika.
 
Top