Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Fora
CITROEN
Citroen e-C4 Forum • Citroen eC4 / ë-C4
mam problem z moim citroenem...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
[QUOTE="cooler, post: 19432, member: 274"] To nie zrozumieliśmy się, latam dla przyjemności, to samo jazda konna i wiele innych ekscesów, ale pracuję jako architekt bezpieczeństwa informacji (Chief Information Security Officer). Lubiłem komputery od małego, zakładałem Internet na swojej uczelni (Politechnika) w latach 90'. Wiem, trafiłem BINGO w życiowej loterii, lubię to co robię i jeszcze mi dobrze za to płacą :) Są i wady, kręgosłup mnie co pewien czas nap..la, ale rehabilitacja i ćwiczenia mnie zwykle stawia na nogi :) W moim fachu ludzie nie mają kompleksów, pracowałem z najlepszymi pentesterami (ci dobrzy hackerzy, no może czasem są grey, he he) na świecie, koledzy zza biurka zabezpieczają SONY, NATO, armię USA itd. I są to Polacy. Nasi w te klocki (hackatony, konkursy na złamanie aplikacji, systemów bankowych itp) są najlepsi na świecie. Tu widzę naszą przyszłość, a nie w produkcji smrodowozów czy innych dóbr fizycznych. Połowa mojej rodziny z małych miejscowości pracuje jako programiści dla największych firm na świecie, zarabiają lepiej niż Niemcy bo są bardziej cenieni a Polska jest uważana za mekkę nowoczesnych technologii informatycznych. Większość ludzi tego nie wie ale są potężne inwestycje w tzw Huby informatyczne w PL. Sk