Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
MERCEDES
Inne modele i pozostałe pytania
Mercedes-Benz Citan , eCitan .
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Slavekk_, post: 188889, member: 1086"] Nic sobie nie będę ucinał ;) bo to przeliczenie amperów na zasięg jest obarczone błędami trudnymi do oszacowania i pochodzącymi z zupełnie innego miejsca. [B]Prognozowany zasięg[/B] jest pokazywany na ekranie pojazdu na podstawie stopnia naładowania oraz... sposobu jazdy jeźdźca podczas ostatnich tras. Jeśli [I]pałował [/I]to 10% baterii daje mniejszy prognozowany zasięg niż przeciętnie. I odwrotnie. Dlatego dla mnie bardziej miarodajne jest ładowanie 3-fazowe, gdzie użyszkodnik meldował 3x32A i 19 kW. Po mojemu 19 kW/32A = ~0,59 kV czyli pi*oko 84% napięcia nominalnego sieci. Mnie auto melduje różnicę pomiędzy wskazaniami ładowarki AC, a swoimi na poziomie ok. 2% ( ładowarka 30 kWh, auto 29,5 kWh), więc nie szukam tych 15-16% różnicy w stratach ładowania tylko w zaniżonym napięciu. A przypadkiem analogiczne szacunki dla podanych danych ładowania 1-fazowego dają podobny wynik, czyli ok. 15% napięcia brakującego [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
MERCEDES
Inne modele i pozostałe pytania
Mercedes-Benz Citan , eCitan .
Top