Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
MERCEDES
Inne modele i pozostałe pytania
Mercedes-Benz Citan , eCitan .
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Bogumił, post: 230865, member: 4317"] Potrzebuję pomocy w celu efektywniejszej pracy mojej fotowoltaiki . Problem polega na tym że w momenie pełnego naładowania akumulatora stacjonarnego, prawidłowo regulator ładowania MPPT Victron 100/50 wyłącza ładowanie przechodząc w stan Float przy napięciu 29,4 V DC . Ale niestety aby ponownie przejść w tryb ładowania Bulk , MPPT Victron czeka aż napięcie na akumulatorze stacjonarnym spadnie do 27,6 V DC . Czy jest jakaś metoda aby Regulator MPPT Victron włączył ładowanie Bulk gdy napięcia na akumulatorze stacjonarnym spadnie do powiedzmy 28,6 V lub 29 V DC . Może można by zainstalować jakiś przycisk wymuszający ładowanie Bulk bez konieczności rozładowania akumulatora stacjonarnego do napięcia 27,6 V przy którym Bulk samoczynnie się aktywuje. Ta zwłoka w aktywacji Bulk w fabrycznie skonfigurowanym regulatorze MPPT Victron znacznie ogranicza efektywność ładowania mojego e Citana . Dodatkowy przycisk włączający Bulk ( na żądanie moje ) bardzo by mi się przydał. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
MERCEDES
Inne modele i pozostałe pytania
Mercedes-Benz Citan , eCitan .
Top