Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
MG
MG4 Forum • MG MG4 Electric
MG MOTOR wchodzi do Polski
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="nabrU, post: 116404, member: 919"] Nie lekceważyłbym i nie naśmiewał się z MG bo ta marka (z MG4, MG5 i MG ZS) do niedawna sprzedawała się lepiej niż Tesla tutaj na Wyspach. Oczywiście nie jest to ta sama liga co Tesla (i MG wcale do tego się nie przymierza), ale w UK różnorodność rynku sprzedaży EV jest większa niż w PL i uwierzcie mi, nie każdy kupuje Teslę, gdy są takie oferty jak ta niżej (plus kredyt 0% obecnie). To jest niewiele ponad 146 tyś. zł bez uwzględnienia dopłaty na EV, którą macie w PL: [ATTACH type="full" alt="Screenshot 2023-09-23 224623.png"]13428[/ATTACH] MG4 ma u nas na Wyspach 3 rodzaje baterii: 51, 64 i 77kWh więc jest do wyboru do koloru. Zwracam też uwagę, że mamy dość dobrze rozwiniętą sieć ładowarek więc nawet wersja z najmniejszą baterią nie stanowi jakiegoś problemu jeśli zimą na autostradzie robi ok. 200km. Wersja 51kWh to też bateria LFP co też jest ważne. Realny zasięg wersj 77kWh to jakieś 420km a to już nie w kij dmuchał. A koledze [USER=1753]@Bandtio83[/USER] polecam zerknąć na wersję MG4 XPOWER: 435KM i 3,8s do setki za ok. 193 tyś. zł przed rabatami (i polskimi dopłatami) [URL]https://www.mg.co.uk/new-cars/mg4-ev-xpower[/URL] [MEDIA=youtube]f2ikVe8IhPE[/MEDIA] [ATTACH type="full" alt="1695506930093.png"]13429[/ATTACH] Wydaje się też, że krzywa ładowania jest całkiem niezła. Poniżej np. wersja Trophy (czyli bateria 64kWh) ładowała się następująco: - start z 15% SOC - 15% to 55% 140kW - 60% 107Kw - 65% 74.3Kw - 70% 67.7Kw - 75% 63.1Kw - 80% 58.7Kw [URL unfurl="true"]https://www.speakev.com/threads/mg4-trophy-charging-curve-on-high-power-chargers-superb-results.174991/[/URL] No i nie zapominajmy że MG4 ma V2L (podobno do 7kW), a o tym każdy właściciel Tesli może tylko pomarzyć :p A czy to szmira i czy się psuje to lepiej poczytać poniżej: [URL unfurl="true"]https://www.mgevs.com/[/URL] [ATTACH type="full"]13430[/ATTACH] [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
MG
MG4 Forum • MG MG4 Electric
MG MOTOR wchodzi do Polski
Top