Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
MG
MG4 Forum • MG MG4 Electric
MG4 Luxury 64kWh użytkowanie
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Kriso, post: 140628, member: 3106"] Jeśli dobrze czytałem Wasze komentarze, to pora na opis zawieszenia, odczuć z jazdy, i zachowanie na różnych nawierzchniach. [B][COLOR=rgb(243, 121, 52)]Zawieszenie i wrażenia z jazdy[/COLOR] Nieutwardzona droga (leśne dukty, polne przecinki, błoto, zmarznięta, nierówna ziemia)[/B] Mieszkam poza miastem, przy lesie. Wrzucam w załączniku zdjęcia mojej okolicy za dnia. Po takich terenach jeżdżę kilka razy dziennie. ;) Dziura na dziurze, korzenie, drogi gruntowe, które po każdym deszczu zmieniają się w baseny błotne, a jak zamarzną, robią się muldy i fałdy, które potrafią być wyzwaniem dla niejednego crossovera. Nie ukrywam, bałem się czy MG4 poradzi sobie w takim terenie (moje pierwsze auto to Volvo XC70). Dlatego już podczas jazdy testowej wyjechałem poza asfalt, żeby sprawdzić auto w warunkach zbliżonych do realiów, w jakich będzie się poruszać. MG miło mnie zaskoczyło. Dobrze wybiera nierówności, na polnych dróżkach nie buja jak na morzu ale też nie skacze nerwowo przy każdej dziurze. Kawał dobrego zawieszenia w terenie. A mówię to porównując z Volvo XC70, które naprawdę wysoko stawia tu poprzeczkę. [B]Płyty betonowe, kocie łby[/B] Niedaleko domu mam obie nawierzchnie. Tu, przy prędkości ok 25-30km/h pojawia się w kabinie dudniący hałas, który irytuje i bolą uszy. Mam wrażenie, że siedzę w pudle, w które ktoś wali gumowym młotkiem. Na szczęście poniżej i powyżej tej prędkości uderzenia nie nakładają się na siebie i jest znośnie. [B]Miasto, wąskie uliczki, ciasne zakręty[/B] Jak dla mnie zawieszenie zestrojone jest świetnie. Na asfalcie MG prowadzi się pewnie, szczególnie w ciasnych zakrętach, gdzie najbardziej odczuwa się rozkład masy 50/50 w tym aucie. Mam konkretne porównanie do Mazdy MX5, którą jeździłem dwa lata, i tu jest podobnie. Autko przyklejone do drogi, reaguje płynnie ale pewnie i precyzyjnie na każdy ruch kierownicy. Od pierwszego momentu czułem, że mam pełną kontrolę. To też pomaga u mnie w mieście, gdzie trzeba uprawiać slalom gigant omijając wystające co 20-30m studzienki. :) [B]Poza miastem, autostrada [/B] Poza terenem zabudowanym MG4 prowokuje (jak napisał już [USER=3136]@MART MG4[/USER] ) do szybkiej jazdy. Świetnie wchodzi w zakręty i jeszcze lepiej z nich wyjeżdża. Po przestawieniu na tryb sportowy, wyprzedzanie to czysta przyjemność. Nawet przy prędkości w okolicach 100km/h nagły manewr nie wyprowadza MG z równowagi, nie robi się "nerwowy". Cóż mogę powiedzieć. Zawieszeni to dla mnie najlepszy element tego auta. Przyjemność z jazdy jest niesamowita. I dlatego pomimo, że mam 3 auta, na razie jeżdżę tylko MG :p [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
MG
MG4 Forum • MG MG4 Electric
MG4 Luxury 64kWh użytkowanie
Top