Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
MG
MG4 Forum • MG MG4 Electric
MG4 Luxury 64kWh użytkowanie
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Kriso, post: 149342, member: 3106"] [HEADING=2]Różne zużycie przy tych samych warunkach[/HEADING] Odkryłem ostatnio spore, niewytłumaczalne różnice w zużyciu prądu w kilku podobnych sytuacjach. Stałe pkt każdego przejazdu: - ta sama trasa (35km pomiędzy 2 miejscowościami), - ten sam tryb jazdy - ta sama prędkość na tempomacie - te same ustawienia ogrzewania, radio wł 1. [B]Samochód zostawiony na noc na dworze[/B] - temp ok 5 stopni - pierwsze 5 km zużycie utrzymuje się na max poziomie 29,8kWh - spada po 5km - ostatecznie na koniec trasy zużycie 16,9kWh - średnia prędkość trasy 62km/h [B]2. Samochód pozostawiony na 5h w ciągu dnia[/B] - temp 6 stopni - początek jazdy zużycie ok 19,5 kWh - na koniec przejazdu zużycie 15,6kWh - średnia prędkość trasy 63km/h [B]3. Samochód pozostawiony na 2h w ciągu dnia[/B] - temp 6 stopni - początek jazdy zużycie 16,5kWh - na koniec przejazdu zużycie 15,2kWh - średnia prędkość trasy 61km/h Co mnie tu najbardziej zastanawia, to duża różnica w zużyciu na początku po nocnym postoju w stosunku do jazdy po 5h odstania w praktycznie tej samej temperaturze w dzień. Po 5h bateria jest już przecież wychłodzona. [B]I bonus.[/B] Niedawno byłem w górach. Jadąc [B]w stronę gór[/B] średnie wyszło [B]18,6kWh[/B]. Na ekspresówce 120km/h. Inne drogi wg limitów 90 km/h i 50 km/h (stosunek 50/50). Samochód jeszcze [B]zimny: [/B]na S3[B] brał 21,5kWh[/B]. Jadąc z powrotem (podobna temp) zatankowałem na szybkiej ładowarce tuż przed wjazdem na S3. Bateria rozgrzana, auto już z 2h w trasie. [B]120km/h[/B] i ciągnie mi [B]24kWh.[/B] Potem ostatecznie zaczęło spadać, ale i tak cała trasa wyszła [B]20,4kWh[/B]. A więc znacznie więcej, mimo, że z gór w niziny jechałem. [B]Na tej samej trasie w grudniu [/B] W stronę gór średnia (oczywiście przy mniejszych prędkościach): [B]17,3 kWh[/B] W stronę nizin - [B]15,9kWh[/B] Taka sytuacja :) [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
MG
MG4 Forum • MG MG4 Electric
MG4 Luxury 64kWh użytkowanie
Top