Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
HYUNDAI
Hyundai Ioniq 5 Forum • Ioniq 5 58 kWh, 72,6 kWh
Minusy i plusy Ioniqa 5
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Halisep, post: 93172, member: 1684"] Czemu nagle zmieniasz temat z jazdy po mieście na jazdę po autostradzie? Po mieście zasięg będzie zbliżony, a w trasie gorszy. Tak jak napisałem wcześniej. A dlaczego szybkie ładowanie jest super? Mój przykład. Jazda autostradą 140km/h. Średnie zużycie prądu wyniosło 25kWh. Ładowanie do 85%, żeby dojechać do celu i mieć jeszcze zapas 20%. Czas ładowania 20 minut, średnia prędkość ładowania >175kWh. Teslą YLR musiałbym się naładować do 80%, żeby trasę skończyć z 20% (ABRP). Ładowanie Tesli do 80% trwa 30 minut. Czyli zysk czasowy 10 minut. A koszty? Zdecydowanie niższe. Ionity 1,35zł/kWh w ev6 vs 3,50zł w Tesli lub ładowanie w lućmierzu za 2zł/kWh, ale wtedy tracimy dodatkowe 15 minut na dojazd, a i tak wychodzi drożej niż Kia/Hyundai. (Moja ostatnia sesja, żeby nie być gołosłownym) [ATTACH type="full" width="100px" height="70px"]10605[/ATTACH] [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
HYUNDAI
Hyundai Ioniq 5 Forum • Ioniq 5 58 kWh, 72,6 kWh
Minusy i plusy Ioniqa 5
Top