Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
Mobilne evse 11 kW do 1500 zł
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Michal, post: 39016, member: 89"] No właśnie tego chyba nikt nie wie :p Teoretycznie są do niego różne końcówki, które trzeba dokupić: [LIST] [*]czerwona mała mufa 3 fazy 16A 380V [*]niebieski mały wtyk camperowy 16A 230V [*]niebieski duży wtyk camperowy 32A 230V [/LIST] , i wychodzi na to, że auto jakoś wie, który wtyk jest zamontowany i na tej podstawie limituje max prąd. Ja mam tylko ten czerwony i planowałem spróbować zrobić przejściówkę na jedną fazę (ten niebieski camperowy + shuko). Tylko nigdy nie mogę znaleźć czasu, więc wożę w aucie osobno UMCv3 z shuko, a niebieskiego nie mam zupełnie :p Mam za to przejściówki na grubą mufę 3 fazową 32A i na ten dziwny wtyk z czterema bolcami 16A i to działa. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
Mobilne evse 11 kW do 1500 zł
Top