Me too 😛Jestem hetero , a propos "innych rzeczy"
Me too 😛Jestem hetero , a propos "innych rzeczy"
To nie jest dobra odpowiedź.... 😉😂Me too 😛
Nordscheife to nie taki klasyczny tor, tutaj auta "usportowione" powinny dawać radę bez problemu. Prawdziwy tor wyścigowy podnosi bardzo mocno poprzeczkę - jest dużo więcej mocnych dohamowań i dużo mniej długich prostych gdzie hamulce mogą się trochę schłodzić. Szkoda, że nie popracowali nad tym tematem odrobinę. Hyundai 5N zdecydowanie lepiej został przygotowany przez fabrykę.Mi to wisi, ja nie kupowałem auta ma tor. Prawdziwe auta na tor jeżdżą na lawetach![]()
Często wystarczą wyczynowe klocki hamulcowe - tarcza nie jest aż taka mała znowu. Ale chłodzenie baterii, to już jest wyzwanie. Zabiorę swoją sztukę na Tor Poznań z ciekawości na jedna czy dwie sesje, tylko musze jakieś klocki hamulcowe mieć w zapasie, żeby się nie unieruchomićDość druzgocąca ocena. O ile rozwiązanie problemu z baterią jest ciężkie, to większe tarcze powinny się zmieścić w tych większych kołach.