Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Model 3 performance właśnie dropnął
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="kswad12, post: 164484, member: 3506"] Odbierałem w środę w zeszłym tygodniu białą TM3P z pierwszej lawety. Samochód petarda, dzik którym zawieziesz dziecko do żłobka i na wakcje pojedziesz. Podczas jazdy na ustawieniu zawieszenia standard da się odczuć felge 20", jest dość twardo, natomiast zawieszenie próbuje nie przenosić tego na nadwozie. W ustawieniu sport jest taczka i dziury, nierówności przenosi na całe nadwozie. Po odbiorze ujawniały się wibracje przy przyspieszaniu od 100 do 140km/h. Po 300 km i upuszczeniu powietrza w kołach do 2,9 bar moim zdaniem wibracje zniknęły. Auto wyciszone jak złoto, jadąc na autostradzie 140+ żonka już nie naciska żeby zwolnić bo wszyscy zginiemy (wcześniej Audi A4 b8.5 18" już szumy były nieprzyjemne). Przyspiszenia nawet w trybie standard nie brakuje. W trybie insane urywa głowę co już staje się nie przyjemne w codziennej jeździe. Nie miałem jeszcze okazji ostrzej pojeździć w zakrętach, ale na 100% auto będzie sobie z tym dobrze radzić. No I w porównaniu do TM3 HL demo na 18" mamy tutaj wyraźny feedback na kierownicy, gdzie demo było bardzo gumowate. A jedyne co mi tak średnio siadło to długość foteli z przodu. W audi fotel jest dłuższy (jeszcze ma taki lekko wysuwany element który podtrzymuje pod kolanem) i lepiej podpiera nogi zwłaszcza w trasie. Natomiast trzymanie boczne jest bezbłędne. No i fotel nie jest zbyt szeroki, wiec osoby w większej masie muszą się wpierw przymierzyć do bolidu. A jeszcze jedno, jak na ten rozmiar opony i na te osiągi to auto jest mega oszczędne. Średnie przy takim kręceniu się wkoło komina pokazuje około 17-18kwh/100km. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Model 3 performance właśnie dropnął
Top