Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Model 3 performance właśnie dropnął
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Art79mod, post: 170454, member: 866"] Tak opowiem - moja ma już 3 tygodnie i 2300 km przejechane. Co ciekawe opony przestały bić i kierownica wibrować po ok 1500 km. Musiałem usunąć moje zgłoszenie serwisowe co do wyważania. Więc ogólnie jestem bardziej teraz zadowolony z jazdy niż zaraz po odbiorze. Muszę też przyznać, że coraz częściej przełączam zawieszenie na tryb "sport". Mam wrażenie, że przy większych prędkościach lub ciasnych zakrętach (np. ostatnio droga na Szczeliniec i Zakopane") mam dużo lepsze czucie samochodu i układu kierowniczego. Wydaje mi się również, że mniej buczą opony niż jak były całkiem nowe. Z minusów to zacząłem słyszeć przy lewym uchu jakieś skrzypienia. Chyba z tylnych plastików albo w słupku. Będę to badał. Zastanawiam się również czy jeździcie w trybie Standard czy Insane. Bo nie wiem czy auto zużywa więcej jadać spokojnie 60 km/h w trybie Insane i mniej w Standard? Czy to ma znaczenie tylko przy "przyspieszaniu" ? Ogólnie samochód jest świetny, na zakrętach niesamowity i najlepszy jaki miałem. Nadal na dalsze podróże (ponad 1000 km) wybieram do jazdy z dziećmi Ioniq5. Ale to raczej ze względu na szybsze ładowanie i nieco większą wygodę tylnej kanapy (odchylane oparcie). Różnica do poprzedniej "3" ki (a mam 2022 r. RWD) jest znacząca w zawieszeniu i wyciszeniu. Fotele w nowej TM3 Perf. są świetne. Zaskakuje też zużycie - spokojnie można osiągnąć 14-15 kwh/100 km - czyli poziom Nissana Leaf'a. Przy jeździe autostradowej to 19-22 - też jest ok. W wersji RWD udawało się natomiast żonie zrobić 9-11 kWh/100 km i 15-18 na autostradzie. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Model 3 performance właśnie dropnął
Top