Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Dopłaty do samochodów elektrycznych
NFOŚiGW NaszEauto, dawniej: NFOŚiGW Mój Elektryk
Mój elektryk: leasing operacyjny/ leasing konsumencki/ wynajem długoterminowy.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Gurumotive, post: 20635, member: 433"] To pisz do VWSU, powinny być widoczne [URL]https://www.vwfs.pl/informacje-korporacyjne/o-nas-volkswagen-serwis-ubezpieczeniowy.html[/URL] IMO najlepiej jest brać na 2 lata, a potem ew. wykupić.. Chuwi co będzie za 2 lata. Może taniej. Może drożej. Może będą dopłaty. Może nie. MOŻE IZERE SE KUPIMY XD Tak, mam ich u mnie na stronie. Nic nie płacą prowizji. Ale handlowiec nawet ogarnięty, to jakoś to toleruje :D Muszę na Gap'y sprzedawać moje do tych leasingów żeby mieć na chleb. (wiem, że wychwyci to ich monitorowanie sieci, może dadzą podwyżkę, po dwóch latach pracy za darmo :D ) No wiadomo, że podatki się płaci od zysku ze sprzedaży. Jak jesteś na liniówce, to 1/3 z zysku oddajesz, na kampanie influencerskie. Np. Wykupujesz za 10k, sprzedajesz za 110k, to masz 100k, ale ca. 35k musisz oddać, więc ze 100k zostaje Ci 65k. Jak nie stracisz? Najpierw angażujesz kapitał, a potem fiskus Ci zabiera 11.5% od zysku ze sprzedaży. Po co takie coś robić? Nie wiem. IMO lepiej mieć finansowanie skorelowane z utratą wartości, a jak zechcesz jeździć tym autem dłużej, to wtedy kombinujesz. Np. najem na 6 miesięcy innej firmie, żeby skrócić okres amortyzacji, po wykupieniu. Kredyt to ten sam problem z VATem. Co do odliczeń, to się zgadzam. [B]Od kredytu tańsza będzie pożyczka leasingowa.[/B] Tu i tu jest rozpier*ol z podatkami. Auto zarejestrowane na Ciebie. Vat odliczasz na strzała przy zakupie (50% jeśli nie prowadzisz kilometrówki) Amortyzujesz je w 5 lat. W koszty wrzucasz odsetki. W praktyce to chu*owo się spłaca, jak jest porozjeżdżany okres finansowania, z okresem amortyzacji itd. To jest dobre rozwiązanie na auta bez FV, które chcesz kupić na firmę. Jak masz nówkę z FV23%, to jeszcze się nie spotkałem, żeby ktoś tak kupił świadomie auto. Mogłoby to też mieć sens, jak byś chciał pośmigać pół roku i pogonić dalej. Ale z dotacją, to też bez sensu. W leasingu, to się może nawet nie kapną, że cesje zrobiłeś. Ale jak rejestracja jest na beneficjenta, to od razu będzie widać, że odsprzedany. [B]Podsumowując:[/B] Leasing z wysokim wykupem kosztuje [B]11x% na 5 lat.[/B] Inflację mamy [B]8% rocznie.[/B] Dzisiaj leasing to lokata. Inwestycja. :D Nie wiem czy to aby na pewno dobrze świadczy, o kondycji gospodarki :D Zdaje się, że za Gierka było podobnie 🤔 [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Dopłaty do samochodów elektrycznych
NFOŚiGW NaszEauto, dawniej: NFOŚiGW Mój Elektryk
Mój elektryk: leasing operacyjny/ leasing konsumencki/ wynajem długoterminowy.
Top