Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Dopłaty do samochodów elektrycznych
NFOŚiGW NaszEauto, dawniej: NFOŚiGW Mój Elektryk
Mój elektryk: leasing operacyjny/ leasing konsumencki/ wynajem długoterminowy.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Piernik, post: 20653, member: 597"] Ja się z tym dokładnie zgadzam. Zupełnie nie winie firm leasingowych za ostrożność w podejściu do programu. Po prostu program jest do d.... i w tym problem. Sam dalej jestem udziałem w programie zainteresowany jako potencjalny klient. Tylko taki co czyta przed podpisaniem;) Do tej pory w całej "historii" leasingu (poza marginalnym programem POLSEF, w którym brały udział dwie) firmy jeszcze nigdy nie brały udziału w żadnym programie w którym dystrybuowały by środki swoim klientom. To dla firm zupełna nowość, trzeba "etatów' odpowiednich procesów, rozwiązań informatycznych etc. Dodatkowo program nakłada naprawdę wiele obowiązków na firmy które musiały by to dźwignąć. Trzeba robić wiele odnowa. Nawet uproszczonych sprawdzonych procedur do oceny klienta nie będzie można stosować. Żadne OW 20% + zielony BIK nie wystarczy. Raport z oceny zdolności kredytowej leasingodawca będzie musiał przekazać do banku. A skoro w przypadku przedsiębiorstw samodzielnie ubiegających się o dotacje trzeba przedstawić sprawozdania za 3 ostatnie lata to tu raczej też nikt się nie wychyli. Niby proste ale na ułatwienie procesu to nie wpłynie. Kolejne to nakładanie obowiązku do kontroli przebiegu po 2 latach. Mogę to mnożyć. Co do terminów to trochę ustalonych już jest (przy okazji wydaje się całą ścieżka "zdrowia" procesu). [URL unfurl="true"]https://www.gov.pl/web/elektromobilnosc/nabor-dla-bankow-sciezka-leasing[/URL] załącznik nr 5 umowa banku z firmą leasingową Wiele procesów trudnych do zautomatyzowania. Niedawno pojawiło się też: porozumienie windykacyjne pomiędzy BOŚ a firmą leasingową. Kolejne zobowiązania którym firmy muszą sprostać, cześć niemierzalnych. [URL unfurl="true"]https://www.bosbank.pl/__data/assets/pdf_file/0033/39669/Porozumienie-windykacyjne-Bank-firma-leasingowa.pdf[/URL] I jeszcze na koniec żeby coś na wesoło (chociaż śmiać się tu czy płakać). Coś co mnie najbardziej "frapuje" co tam wymyślą. Na razie tylko tytuł (bez treści w środku załącznika) ale bardzo zwrócił moją uwagę. [URL unfurl="true"]https://www.gov.pl/web/elektromobilnosc/nabor-dla-bankow-sciezka-leasing[/URL] Załącznik nr 9 - Plan Awaryjny Firmy Leasingowej [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Dopłaty do samochodów elektrycznych
NFOŚiGW NaszEauto, dawniej: NFOŚiGW Mój Elektryk
Mój elektryk: leasing operacyjny/ leasing konsumencki/ wynajem długoterminowy.
Top