Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Dopłaty do samochodów elektrycznych
NFOŚiGW NaszEauto, dawniej: NFOŚiGW Mój Elektryk
Mój elektryk: leasing operacyjny/ leasing konsumencki/ wynajem długoterminowy.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Piernik, post: 21701, member: 597"] Tylko grupa VW Nie chcę usprawiedliwiać, ale jak się sprzedaje tak absurdalne cenowo oferty które psują rynek. No to proces musi być już na maxa optymalny. A wykupy wcześniejsze to ręczna pracochłonna robota, pewnie nie mają tam etatów itd. No i generalnie usługach jest tak: 1. Szybko 2. Tanio 3. Dobrze Można wybrać dowolne dwa. No bo te "rządowe" działają całkiem komercyjnie. (mam nadzieje że ta karuzela stanowiskowa którą robi Pan S żeby obniżyć wpływy Pana M ich tak szybko nie popsuje;)) Dobrze zorganizowane nastawione na rentowność. Wszystkie firmy leasingowe nastawione na szeroki rynek więc w zasadzie tylko bankowe mają teraz naprawdę teraz bardzo dużo pracy i jadą pełnymi mocami "produkcyjnymi". A program wymaga poświęcenia sporych nakładów na niego żeby "chodził". Etatów, oprogramowania itp. A tu trzeba obrabiać masę tematów i bez tego. Wchodzić w coś żeby polec i mieć z tego czarny PR - jest bez sensu. Wg. mnie weszły w niego bardzo dobre firmy w swoim segmencie, bez dyskusyjnie. Arval mocny w swoim segmencie lider, VW leasing potrafi lać firmy bankowe leasingowe jeśli chodzi o wolumen sprzedaży. Ale teraz sytuacja jest taka, nie ma samochodów. Pewnie jest to kłopot dla Arval bo ciężej zapewniać floty, to mają wole moce i słusznie że je wykorzystują. a koncerny raczej się starają żeby właśnie elektryki dostarczać w pierwszej kolejności. VW to samo, w grupie nie ma aut, a na dodatek ich elektryki chyba specjalnie rynku nie podpijają. Dlatego dla nich ma to sens. I to wszystkie działania poszczególnych finansowych podmiotów są po prostu rynkowe. Taka jest moja opinia ;) [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Dopłaty do samochodów elektrycznych
NFOŚiGW NaszEauto, dawniej: NFOŚiGW Mój Elektryk
Mój elektryk: leasing operacyjny/ leasing konsumencki/ wynajem długoterminowy.
Top