Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Dopłaty do samochodów elektrycznych
NFOŚiGW NaszEauto, dawniej: NFOŚiGW Mój Elektryk
Mój elektryk: leasing operacyjny/ leasing konsumencki/ wynajem długoterminowy.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Gurumotive, post: 22038, member: 433"] [ATTACH type="full" width="401px" alt="Zrzut ekranu 2021-11-23 o 09.11.23.png"]2902[/ATTACH] [URL='https://www.facebook.com/groups/Wynajem.Dlugoterminowy.Samochodow.w.Polsce/posts/1192269624513622']86.5% użytkowników[/URL] nie wie co to TCO, albo go nie liczy. Myślałem, że to powszechna praktyka. Większość z nich jest na grupie powyżej dwóch lat. To tłumaczy strategię SCM :D Oraz podważa mój autorytet jako admina- edukatora XD Od 1998 roku chyba. Ale to korpo głównie kupowały. Dopiero masterlease się otworzył na SME, gdzieś ca. 2013-2015 🧐 Najem wcale nie wychodzi tutaj taniej (LR). Chociaż teraz cenę podwyższyli... ale licząc po staremu, po 36m, gdybyś chciał wykupić z leasingu, to T3LR z dopłatą wyjdzie 11x 000zł netto.: I jak byś ją wykupił, i po trzech latach znowu wrócił w leasing, to wyjdzie Ci taka rata: [ATTACH type="full" width="656px" alt="Zrzut ekranu 2021-11-23 o 09.28.20.png"]2903[/ATTACH] Czy jest tutaj ryzyko związane ze zbyciem? Nie sądzę. Na baterię masz gwarancję. Samochód krajowy. (to ulepy z USA zaniżają ceny na otomoto) 4.3 do setki. Degradacja nawet jak będzie 15%, to i tak za taki prajs/zasięg jest IMO ok. Elon robi update'y. Klocki się nie zużywają... Pamiętaj też, że możesz zrobić taki myk, że po 24 miesiącu: 1. Zgłaszasz VAT1 do US 2. Zmieniasz harmonogram za 500ziko 3. Spłacasz całość pozostałego leasingu na strzała Jeśli OFC chcesz się zoptymalizować podatkowo. Szczególnie, że rata T3LR w Ar*lu, wychodzi tak jak rata w leasingu + AC/OC. W leasingu nie masz też limitu KM. Jak Ci w życiu nie wyjdzie, to możesz na Uberze jeździć do woli :D Chodzi o to, żeby mieć wybór, jeśli koszty są podobne. To też tak nie do końca, bo płacenie za "używanie" to jest wtedy, jak możesz kontrakt zcesjować. Używasz= płacisz. Nie chcesz używać= pozbywasz się kontraktu. W przypadku zielonych, to tak nie jest, że cesja to formalność. Żeby tam zrobić cesję, to musisz być cierpliwy i uprzejmy. Mi się udało po znajomościach XD Cena cesji teraz, to już 2.5k. Ps. Wina Tuska: [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Dopłaty do samochodów elektrycznych
NFOŚiGW NaszEauto, dawniej: NFOŚiGW Mój Elektryk
Mój elektryk: leasing operacyjny/ leasing konsumencki/ wynajem długoterminowy.
Top