Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Dopłaty do samochodów elektrycznych
NFOŚiGW NaszEauto, dawniej: NFOŚiGW Mój Elektryk
Mój elektryk: leasing operacyjny/ leasing konsumencki/ wynajem długoterminowy.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="jakniejatokto, post: 22688, member: 544"] Dlatego napisałem jasne zasady, a nie cena określona w momencie zakupu. Dla jednego (tego co nie planuje z góry wykupować i użytkować dalej) jest to do zaakceptowania, dla drugiego nie. Dla mnie te warunki są jasne, dla Ciebie nie? Wartość rezydualna czy utrata wartości nie są zależne od inflacji, bo ta tak samo dotyka wartość nowego co używanego samochodu. Wartość rezydualna Tesli rzeczywiście odbiega od innych elektryków i często spotykałem się we wszelakich artykułach z tym, że jest podawana RV elektryków (excluding Tesla). To kolejny argument za tym, że Tesla nie jest produktem idealnym pod CFM. Co nie dyskredytuje CFM jako atrakcyjnego dla innych pojazdów (szczególnie przy dopłatach). [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Dopłaty do samochodów elektrycznych
NFOŚiGW NaszEauto, dawniej: NFOŚiGW Mój Elektryk
Mój elektryk: leasing operacyjny/ leasing konsumencki/ wynajem długoterminowy.
Top