Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Dopłaty do samochodów elektrycznych
NFOŚiGW NaszEauto, dawniej: NFOŚiGW Mój Elektryk
Mój elektryk: leasing operacyjny/ leasing konsumencki/ wynajem długoterminowy.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="jakniejatokto, post: 22725, member: 544"] Dlatego napisałem, że dla jednego jest to do zaakceptowania dla drugiego nie.. Ja przy CFM zakładam, że nie wykupuję. Jeśli ktoś ma inne założenia to być może opcja nie dla niego. Oczywiście jeśli będą to 3 lata bez przygód i z samochodu będę na tyle zadowolony żeby go zatrzymać nie omieszkam wystąpić do arvala o propozycję wykupu, ba, będę wtedy nawet negocjował. Znam przypadki właśnie takie, o których piszesz.. Inicjalna propozycja arvala trochę zawyżona, znajomy wysłał listing ofert z otomoto, kolejna propozycja nizsza o kilka tysięcy, zaakceptowana. CFM'owi też zależy żeby jak najszybciej i jak najmniejszym kosztem sprzedać pojazd. Oczywiście może cię odstraszyć wysoką ceną, ale wtedy cała procedura - ekspertyzy/wyceny szczegółowej, odbioru, transportu, przechowania, ponownego oferowania, kontraktowania, dostarczenia i wydania takiego pojazdu też CFM kosztuje a finalnie i tak sprzeda po cenie rynkowej albo nawet niższej w jakimś wiekszym 'pakiecie' pojazdów. Więc nie do końca jest to w ich interesie. Kurczaki po co ja się tak produkuję broniąc tak te CFMy.. :) Zajrzałem na to forum żeby sprawdzić info o dopłatach do leasingów, a później opisywać postępy w procedowaniu ustaw, która umożliwia te dopłaty, a skończyłem jako obrońca uciśnionych CFM'ów ;) Ja w przeciwieństwie do niektórych nie mam w tym żadnego interesu. Zaraz TCO mojego przyszłego elektryka przestanie być opłacalne ze względu na ukryte koszty w postaci czasu spędzonego na te wypociny :) Reasumując podtrzymuję stanowisko, że CFM przy określonych założeniach może być korzystną formą finansowania użytkowania pojazdu, a w pewnych sytuacjach wręcz najbardziej opłacalną. Nie zawsze tak jest, więc trzeba świadomie wybierać wśród ofert, każdorazowo przeprowadzają kalkulację i analizując wady i zalety danego rozwiązania. Jeśli ktoś uważa, że tak nie jest to już jego problem i nie zamierzam się z nim spierać. :) [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Dopłaty do samochodów elektrycznych
NFOŚiGW NaszEauto, dawniej: NFOŚiGW Mój Elektryk
Mój elektryk: leasing operacyjny/ leasing konsumencki/ wynajem długoterminowy.
Top