Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Dopłaty do samochodów elektrycznych
NFOŚiGW NaszEauto, dawniej: NFOŚiGW Mój Elektryk
Mój elektryk: leasing operacyjny/ leasing konsumencki/ wynajem długoterminowy.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Gurumotive, post: 36067, member: 433"] bre easing miał być wybrany, ale wczoraj nastąpiło kryzys w negocjacjach Wielu dealerów nie chce podpisać z nimi umowy, zasłaniając się niekorzystnymi zapisami dot. RODO Ja podejrzewam że nie chodzi o Rodo, tylko o: 1. narzuconą przez importera niską marżę w transakcji 2. Jednocześnie wymagania wysokie penetracji w tym finansowaniu 3. Jeśli diler nie spełni warunków penetracji, to podejrzewam że ma wyższe koszty kredytu obrotowego (kiedyś się na niego mówiło "stockowego" ale teraz to chyba bardziej pasuje powiedzieć obrotowego 😀 ) 4. Dostają pomoc tylko 30% samochodów porownujac y/y, wszystkie sprzedadzą, to wola je sprzedać na pelnej marży 5. Podejrzewam też, ze maja traumatyczne przeżycie z poprzednim finansującym, który na swojej stronie internetowej wystawiał taniej samochody, niz dało się kupić u dealera Kiedyś robiłem gapa na tuscona z m****ease, to cena fakturowa była taka jak u dealera.... ... Ale importer po rejestracji wystawił korektę ML na 20% wartości pojazdu XD #Volkswagen Lider Elektryfikacji na Linkedinie sadzi drzewa, żeby zrekompensować ślad węglowy po swoim parku prasowym... Ale oferty na samochody elektryczne są policzone na niższej wartości rezydualnej niż w przypadku pojazdów spalinowych. Volkswageny id mocno podrożały, kampania na cupre borna śmiga na pełnej ku*wie, ale nie da się takiego samochodu w ogóle zamówić.. O wadliwych bateriach w tej taycanach nawet nie wspominam.. #Mustangi są produkowane w Meksyku, gdzie miały być tez produkowane f150 ev, oraz explorer ev, Jednak produkcje tych ostatnich, w ostatniej chwili przyniesiono do Stanów zjednoczonych, bo takie są warunki dopłaty do EV W usa Siłą rzeczy mustang ma całą fabrykę dla siebie więc podejrzewam że może zwiększyć produkcję trzykrotnie.. Co więcej, ford jako chyba jedyny producent poprawnie wdraża model Agencyjny w europie.. lokalni dealerzy moga sciagac auta ze stocków z całej EU. ford nie udostępnia publicznie repozytorium wszystkich dostępnych mustangów, Ale jak się zadzwoni do miłej Pani w Warszawie, to ona po chwili przesyła handlowcaowi listę samochodów spełniających jego kryteria poszukiwań.. Golas mustang wychodzi 200k na fv, czyli 173k po dopłacie. Kuga na kiju podrożała rok do roku ze 110k, na 137k(?). Czyli de facto w kilkuletnim okresie Eksploatacji Kuga wyjdzie drożej, niz mustang, ktory w golasie wygląda naprawdę przyzwoicie.. Nie wygląda przyzwoicie.. w tej wersji za 137 000 wygląda jak flotowy Focus 3 1.6 TDCI XD Rata mustanga powinna wyjsc ca. 21xxpln bez wplaty, bez polisy.. Liczę na to że ruszą dopłaty i Cały europejski stock wyprzedamy na gurumotive 😅 [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Dopłaty do samochodów elektrycznych
NFOŚiGW NaszEauto, dawniej: NFOŚiGW Mój Elektryk
Mój elektryk: leasing operacyjny/ leasing konsumencki/ wynajem długoterminowy.
Top