Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
RIVIAN
Rivian R1T / R1S Forum • Rivian
Mój nowy Rivian R1T
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Polonus, post: 143449, member: 2177"] Ten "malutki uskok na środku" powoduje, że światła na poboczu świecą w nieskończoność, tak, jak w europejskich. Różnica jest jedynie taka, że nie oświetlają nieba i gwiazd, ale oświetlają znaki drogowe. Tymczasem lewa strona oświetla drogę na kilkadziesiąt metrów przed autem. Z tego, co mnie uczyli w szkole, tego symetrią nie da się nazwać. To poziom podstawówki, pewnie tak gdzieś czwarta klasa? I naprawdę nie wiem czemu niektórym tak trudno uznać ten fakt. Ależ ja wcale nie twierdzę, że trzeba by zmienić od razu na 12 ton. Wystarczy zmienić na, powiedzmy, 5, by te wszystkie Transity, Sprintery i duże SUVy mogły być operowane przez zwykłych kierowców, bo to naprawdę jeździ jak zwykły samochód. A to, czy drogi są węższe, czy nie, nie ma tu żadnego znaczenia. 3-tonowy Sprinter jest taki sam jak 4-tonowy Sprinter i potrzebuje tak samo szerokiej drogi i takich samych umiejętności kierowcy. Dzisiejsze przepisy powodują jedynie takie idiotyzmy, że samochody, w tym kampery, ważące bez ładunku 3200 kg rejestruje się na 3500 kg, by obejść ten nieżyciowy przepis. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
RIVIAN
Rivian R1T / R1S Forum • Rivian
Mój nowy Rivian R1T
Top