Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Moje wrażenia z jazdy próbnej
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="CyanAppl16, post: 168670, member: 2420"] Z tymi punktami, które wymieniłeś masz jak najbardziej rację :) TM3: - jest trochę ciasno na tylnej kanapie dla trzech osób (lub ewentualnie 2 foteliki i 1 osoba w środku) - bagażniki: mają łącznie 680litrów razem z frunkiem, ale odliczając frunk robi się już tylko 600, odliczając schowek pod podłogą pewnie 500, a dodatkowo jest mały otwór załadunkowy. - kanapa dzielona w proporcjach 60/40 - brak podparcia ud (nie ma wysuwanego podparcia, w moim aktualnym aucie bardzo mi tego brakuje) - jeżeli chodzi o kościół Tesli to nawet jeżeli się na nią zdecyduję to nie zamierzam do niego wstępować, trochę mnie śmieszy takie podejście - odgłos silników elektrycznych jest słabo wyciszony, przy przyspieszaniu bardzo to słychać, nie podoba mi się to jeżdżąc o wiele starszym eGolfem nie doświadczyłem tego dźwięku (niedługo będę go znowu mieć na kilka dni, więc odświeżę sobie pamięć w tym zakresie) + lepszy infotaiment + brak środkowego tunelu z tyłu + zasięg - brak zawieszenia adaptacyjnego -/+ szklany dach, który jednak pewnie się nagrzewa -/+ wygląd TM3 tak średnio mi odpowiada, tj. przód jest super, ale z tyłu stare światła bardziej mi się podobały. + wygląd wnętrza tj. kokpitu kierowcy w TM3 bardziej mi się podoba niż w i5 - sposób maskowania uchwytów ISOFIX jest taki, że bardzo łatwo można uszkodzić sobie tapicerkę - klamki przy drzwiach i5: + zakładam, że tutaj pomimo tunelu środkowego, tego miejsca będzie trochę więcej, ale nie wiem, nie siedziałem w środku + bagażnik w i5 to 570 litrów, ale jest to nadwozie kombi więc o wiele łatwiej coś załadować, szerokość bagażnika to około 117 cm, a głębokość około 106cm, więc jest o wiele bardziej ustawny + kanapa dzielona w propocjach 40/20/40 + otwierany tunel do przewożenia np. nart. + podparcie ud jest wysuwane, przez co można je wydłużyć + zakładam lepsze wyciszenie kabiny niż w TM3 dzięki czemu brak jest gwiżdżącego odgłosu silnika elektrycznego przy przyspieszaniu - gorszy infotaiment - środkowy tunel z tyłu - zasięg + zawieszenie adaptacyjne jako dodatkowo płatna opcja + szklany dach jako opcja lub z zasuwaną roletą + wygląd zewnętrzny (wiem, jeździ się w środku ;)) - wygląd wnętrza tj, kokpitu kierowcy + lepszy sposób maskowania mocowań ISOFIX podobnie jak w TMS + bardziej tradycyjne klamki do drzwi Miałem tutaj jeszcze jakiś 1 punkt na myśli, może sobie przypomnę to wyedytuję posta :) Neutralne: Kamera 360 nie jest dla mnie jakimś must have, to co ma Tesla jest dla mnie wystarczające Co mnie zastanawia w przypadku Tesli, to co w sytuacji jak system się zawiesi, wtedy nawet nie wiem ile km/h jadę, muszę pewnie gdzieś zjechać i zrestartować komputer pokładowy. Czy to nie jest trochę niebezpieczne? O kierunkowskazy się nie obawiam :) Ogólnie wolałbym wydać mniej niż więcej na auto, ale na wybrane modele BWM elektrycznego jest teraz np. promocja leasing 0%, więc to też jest jakiś argument. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Moje wrażenia z jazdy próbnej
Top