Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Moje wrażenia z jazdy próbnej
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="blazej, post: 169577, member: 3910"] A u mnie to więcej było zdrowej ciekawości niż lęku u żony. Kończąc jeszcze temat wad i zalet Tesli M3, bo mi się krystalizuje. Gdzie widać, że to wciąż nie jest premium? Blachy pozaginane np. na drzwiach i to, jak to wygląda (wiem, kto na to patrzy? No ale jak już zobaczysz, to nie rozumiesz dlaczego...). Co ponadto? Do wad Tesli M3 można zaliczyć też dużo odgłosów z drogi w kabinie - no słychać opony. Może mam trochę za wysokie ciśnienie i to swoje robi, ale w zasadzie to jedyne, co słychać z zewnątrz. Mi to nie przeszkadza, wręcz daje takie przyjemne poczucie tego, co dzieje się pod kołami. W BMW X5 izolacja była jednak lepsza, choć z kolei mam wrażenie, że opływ powietrza był bardziej słyszalny... no i diesel 3.0 mruczał wyraźnie praktycznie cały czas. Honda CR-V to już inna liga - jak blaszana rakieta wchodząca w „nadświetlną” przy 140 km/h. Tesla moim zdaniem w M3 wciąż jeszcze całościowo nie zbliża się do prawdziwej klasy premium, ale pod wieloma względami (akurat dla mnie istotnymi) jest jednym z liderów. Po pierwsze multimedia i jakość wyświetlacza oraz intuicyjność interfejsu - rewelacja. Po drugie system audio - gdzieś tam słyszałem, że za dużo basu, ale kompletnie się nie zgadzam, no może przy elektronicznej muzyce bit zaczyna za bardzo dominować, ale ja takiej raczej nie słucham, a w koncertowych albumach gitara basowa pięknie brzmi. Przerabiałem różne audio w domu od roteli starszych po mój ostatni zestaw yamaha + tannoy. Nie jestem audiofilem, ale na bazie różnych doświadczeń z samochodów - tu jest świetnie. Wyżej oceniam tylko Bowers nad Wilkins z Volvo XC60. Audio z BMW jakie słyszałem, czyli Harman Kardon w X5 jest duuużo słabszy (tzn. jest po prostu słaby, rozczarowujący), być może B&W byłby już lepszy. Mark Levinson z nowego RX też nie brzmi lepiej od tego audio z Tesli. Brzmi inaczej. Kwestia preferencji. Po trzecie - faktycznie zero plastików bez obszycia - bardzo przyjemnie się z tym czuje, podobnie spasowanie całości poza tą środkową belką między częściami szklanego dachu, która pewnie nie bez powodu - lata jak przyklejona na taśmę dwustronną. Po czwarte - i to jest mocno subiektywne. Brak przycisków, pokręteł, zatrzasków itp. - re-we-la-cja. W każdym aucie prędzej czy później to się wyrabia, łapie luzy, wkurza. Tu mamy magnesy. Wszystko do granic proste, brak tandetnych ręcznie regulowanych nawiewów, durnych przycisków typu „start/stop”, selektorów trybów jazdy itp. Ustawiam wszystko raz i nic poza drogą mnie nie interesuje. W głowie miałem taki koncept zanim Tesla wyszła z nową 3. Te dwa scrolle na kierownicy robią mega robotę. 2 dni i robiłem nimi wszystko, co w czasie jazdy potrzebne, bez patrzenia na ekran. W tym ogarniałem wycieraczki, które w trybie „auto” są wciąż niewystarczająco przewidywalne. Całościowo - bardzo fajne autko za dobre pieniądze. Przy moim stylu jazdy pewnie będę robił od 100 do 10% spokojnie 400 km, przynajmniej latem. Tutaj jestem mile zaskoczony. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Moje wrażenia z jazdy próbnej
Top