Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Moje wrażenia z jazdy próbnej
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="piotrpo, post: 205264, member: 3354"] Raz ustawiłem, może z 3 razy spróbowałem innych ustawień i w sumie to już zapomniałem, że takie ustawienie jest. Bzdura. Fizyczne przyciski w dużej liczbie są jeszcze bardziej upierdliwe niż klikanie po ekranie. Szczególnie takie, których używasz raz na ruski rok. Mają duży sens w przypadku czegoś, co musisz obsługiwać w czasie jazdy, ale takich funkcji jest bardzo mało. W Tesli jedyne czego mi faktycznie brakuje to sensowna obsługa świateł. Wymuszenie świateł mijania w przypadku złej widoczności, tylnych przeciwmgłowych. Przydałyby się jeszcze jakieś klikalne opcje do odparowywania szyb. Niczego więcej mi nie brakuje. Jak chcesz poeksperymentować, to sobie poklikasz. Na parkingu żaden problem. Nawet w czasie jazdy to żaden problem, bo o ile pamiętam, to dosłownie 3 kliknięcia - samochodzik > dynamika > tryb kierownicy. Tuż obok przełączania chill/standard. W normalnym użytkowaniu nie ma sensu, bo przy prędkościach parkingowych, we wszystkich trybach wspomaganie działa tak samo. W poprzednim samochodzie miałem od zarąbania fizycznych guzików - konsola centralna, koło dźwigni biegów, po prawej i lewej stronie kierownicy, koło lusterka + oczywiście coś tam jeszcze na kierownicy, parę przycisków pod ekranem powielających funkcjonalność z ekranu (np. włączanie nawigacji) i standardowy zestaw dźwigienek z przełącznikami od prędkości i czułości wycieraczek, świateł itd. Dla mnie wywalenie tych pstryczków z samochodu nie jest niczym złym, o ile ekran jest dobrej jakości, pod ręką, a układ aplikacji nie został spartaczony. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Moje wrażenia z jazdy próbnej
Top