Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Moje wrażenia z jazdy próbnej
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="tswiech, post: 208425, member: 3064"] Wyciszenie jest OK - ja mam drugie auto - Audi A7, efekt wow w Tesli czuję do ok. 110-120 km/h, potem jest bardzo dobrze, ale nie ma wodotrysków - kwestia przyzwyczajenia:) Rozdzielczość kamer jest wg mnie atutem, jednak jeśli pogoda jest dobra. Wtedy obraz jest bardzo wyraźny i bardzo dobrej jakości. A zimą? Tylko jak auto wyjedzie prosto z myjni i to przez pierwsze 2-3 km:). Moje odczucia były inne - wysoki moment sprawia że zapomniałem o masie, auto kleiło się do drogi. Może dlatego, że wymieniłem od razu opony z tych które daje Tesla, a które nastawione są na to, żeby opory toczenia były niskie (klasa A), lecz pozostałe parametry niekoniecznie mają dobre - coś kosztem czegoś. Można się przyzwyczaić - najpierw planowałem dodać sobie kierunkowskazy przyciskami S3XY buttons, ale z tego zrezygnowałem. Niektórzy użytkownicy mojej Tesli twierdzą, że przyciski są lepsze niż dźwignia i tak zasadniczo jest - używa się ich przyjemniej w 80% wypadkach. W 10% jest neutralnie, a w 10%, zwłaszcza na małych rondach komfort spada. Można się jednak przyzwyczaić, choć całościowo chyba jednak zmiana względem tradycyjnych kierunkowskazów jest wadą (te 10% ma znaczenie). Nie wypowiem się - u mnie nikt na nim nie siedzi. Problemem jest cały system komunikatów głosowych. Ludzie chwalą go często że jest teraz świetny i w ogóle, ale - z cały szacunkiem - chyba przesiedli się z Peugeotów i Renault na Teslę i dlatego tak mówią. W BMW, czy Audi system rozpoznawania mowy działa znacznie lepiej, niemal idealnie. W Andorid Auto poziom rozumienia mowy jest najbliższy ideału. W Tesli jest tak sobie. Mojego nazwiska Tesla nigdy nie rozumie przez co dzwoniąc do członków swojej rodziny zawsze kładę telefon na ładowarce indukcyjnej i wybieram numer przez polecenie głosowe "Hey Google". W nawigacji po polsku nie zrozumie żadnego numeru domu powyżej 20 - trzeba wpisywać ręcznie, bo jak np. powiesz 26, to wyświetli się "20 6" co nawi zinterpretuje jako 20/6. Komunikat typu złóż lusterka jak się bardzo nie skupisz i nie powiesz wprost do auta to może zinterpretować np. jako "ZUS Luster". Tesla ma też jakiś dziwny algorytm znajdowania piosenek czy to w YouTube Music czy w Spotify. Nie wiem na jakiej zasadzie to działa ale wyniki są inne niż w AA, często dziwne. Np. powiesz "puść piosenkę Jadą Jadą Misie" to jak masz pecha otrzymasz "Puściłem bąka na pogrzebie":). Komunikaty głosowe są też znacznie, ale to znacznie uboższe niż w AA czy AppleCarPlay. Z innych wad - jak przyjdzie sms na telefon a chcesz wybrać jakiś komunikat głosowy to możesz rozmówcy wysłać odpowiedź na smsa o treści tego komunikatu. Np. ktoś Tobie pisze że ma jakiś poważny problem i prosi Cię o poradę, a dostaje odpowiedź" "Puść piosenkę Taniec Mai":D. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Highland Forum • Tesla 3 Highland
Moje wrażenia z jazdy próbnej
Top