Możliwa obniżka cen TM3

Bronek

Pionier e-mobilności
A zapominasz o tych co np w 2019 . premium za darmo fsd za 5000 referrale , czujniki os)awione ale tez i braki..Wszystko ma plusy dodatnie i plusy ujemne ...
Patrzmy na tu i teraz bo przyszłości nie znamy m. Może ta obnizka to zapowiedź końca modelu , a wtedy wszyscy powinniśmy sie pociąć ?

Ja nie mam problemu z utratą wartości :) daruje rodzinie niech sie oni martwią sprzedażą .
Xsa nie dam jak przyjdzie CT (tak zawsze mowilem przy innych fajnych autach.)
 

Robur82

TM3 SR HL 24 Enyaq 80 23r
A zapominasz o tych co np w 2019 . premium za darmo fsd za 5000 referrale , czujniki os)awione ale tez i braki..Wszystko ma plusy dodatnie i plusy ujemne ...
Patrzmy na tu i teraz bo przyszłości nie znamy m. Może ta obnizka to zapowiedź końca modelu , a wtedy wszyscy powinniśmy sie pociąć ?

Ja nie mam problemu z utratą wartości :) daruje rodzinie niech sie oni martwią sprzedażą .
Xsa nie dam jak przyjdzie CT (tak zawsze mowilem przy innych fajnych autach.)
Uszczęśliwisz rodzinę na siłę, będą musieli cieszyć się z tego co Ciebie cieszy, a nie z tego co by może chcieli. Często młodzież woli wartość w gotówce, a nie wizje ojaca;)
 

Robur82

TM3 SR HL 24 Enyaq 80 23r
Ci co kupili w Grudniu napewno już nigdy nie kupią nowej Tesli bo zostali wydymani na maxa ,kupili po 250tys bez możliwości dofinansowania które i tak pozostawia dużo do życzenia ,znam Niemców którzy maja po 10 tesli uszkodzonych i już na każdej maja wtopę 10tys euro i jeszcze aut nie sprzedali więc Tesla to najgorsze auto w dziejach historii ,chodzi mi o odsprzedażą ,każdy kto ma tesle sprzeda ja za bezcen im będzie starsza i mało kto kupi nową, nigdy nie było czegoś takiego ze ludzie tak płynęli po zakupie samochodu .Kolega kupił nowe BMW i4 i po pół roku je sprzedał i zarobił 50tys zł!! a miał kupić Tesle .dobrze ze mam 2020 rok i używkę bo jakbym kupił nową za 250tys. w grudniu to by mnie chyba szlag trafił.
A ci co w sierpniu i wrześniu kupili węgiel po 4 koła,
więcej nie kupią węgla, założą panele

Ci co np za nawóz mocznik płacili po 5-6tys, powiedzą pier.... ten nawóz idę w ekologię i będą puste przyczepy zboża z pola ściągać
bo ten mocznik teraz po 2 z hakiem, a pewnie spadnie poniżej 2tys/t

Ten co budował się i kupował pręta po 100zł/szt , a teraz jest po 46zł/szt następną chałupe postawi bez zbrojenia?
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Ad wizje ojca a potrzeby dzieci (te 36 i 37 wiosen liczą więc powinni już wiedziec gdzie są k9nfitury)

A jaki to problem sprzedac? Ale to ich kłopotu:)
A po drugie , skargi do mnie nie dotarły, a samochody ciesza podobnie jak mnie cieszyły .
Ps Dom budować "skończylim kredyty pospłacalim" zanim ten syf nastał , to możemy lekko za zabawki przepłacić ,jak na nie jest kasa. Bo teraz to z dwie pensje idą sie j ć rocznie i nie zanosi sie na poprawę szybko.
Carpe diem ..
 
Last edited:

ELuk

Pionier e-mobilności
Jak ktoś jest handlarzem to ma problem, bo mu się „biznes” przestaje spinać, ale dla zwykłych użytkowników to są bezsensowne dywagacje.
Ja kupując nowe auta z salonu, nawet z dużymi rabatami jak to w premium, zawsze po zakupie miałem „stratę”.
To ostatnie 2 lata wytworzyły patologię jak z PRL, że na sprzedaży auta po jego zakupie się zarabia.
Współczuje ludziom, którzy nie cieszą się życiem, a na wszystkim muszą zarobić/nie stracić. 😕
 

Szymek

Fachowiec
W przypadku cen samochodów to wydaje mi się że naprawdę martwi to małą garstkę ludzi który często zmieniają samochody. Jak zmieniasz co 4-5 lat to naprawdę cena dziś ma niewielkie znaczenie biorąc pod uwagę jak wszystko wokoło się zmienia. Zwłaszcza na rynku samochodów.

Prawdziwa tragedia teraz to jak somsiad sobie taką samą kupi i to taniej. I ta różnica miedzy wami zostanie na lata ;)
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Odwróćmy "horyzont zdarzeń" i zamiast szcześciarza obróbmy mu dupe twierdząc , żeby nie było go stać , zmałpował pomysł , ale dopiero jak stanialo, kupił aby nie być gorszym bo taniej itd... :) Ale wiadomo Bidok, Zazdrośnik i gdyby nie fart to sam by tego nie zrobił - pewnie żona kazała ?.....
...itd itp ...Byleby zasnąć ... :)

Po prawdzie : raczej to normalne , że pierwsi albo mają promocję i są piersi więc to liderzy albo też przepłacają za nowość ?
Zaś ci drudzy, mogą mieć albo drożej j albo taniej .
Pierwsi zamawiający na ślepo w S i X mieli tanio ale to po latach sie okazało , drudzy jak ja już mieli drogo ale dawali szybko i nie bylo wiadomo jak to potrwa długo ?.
Nastepni mają taniej a może kolejni będą mieli inne wersje tego auta ? Lepsze gorsze chgw ?
Tak to jest , dlatego niektórzy samochody zmieniają często i np 80 000 km gwaracji jest akurat dla nich OK . Ogądałem na YT filmik gdzie pośrednik/ hamdlarz drogimi autami Merca Gelendę za ok 1 200 000 cena salonowa, sprzedal napalonemu za 200 tyś więcej ,, tylko dlatego że byla "od ręki".
Tak wrobiono kupujacych w tym mnie w FSD u nas . W USA troche jednak ludzi ma lepszą zabawę za mniejsze pieniądze .

Generalnie potanienie modelu mniej boli jak kupno tuż przed dużym liftingiem, gdzie inaczej blachy powyginano , zmieniono światelka i od razu wiadomo kto ma starą, a kto nową wersję ..
I to kwestia czasu i krótki moment samej zmiqny, potem wszyscy zapominają .

W Tesli tego liftingu tak nie widać , a do tego ludzie tej marki jeszcze nie rozpoznają .
Zresztą to wali tych wszystkich , co mają innej marki samochody .
Kompletnie np mi nic nie mowią np oznaczenia modeli BMW czy jakiś KIi Peugeota itp , bo to nie moja bajka.
Trzeba się nauczyć oceniać samochody , jak jest bardziej powszechne w cywilizacji zachodniej na samochody fajne czy niefajne , reszta jest drugorzędna .

Ja już czekam na CT i cienko to widzę, ale może doczekam możliwości klikniecia? Tam będą jazdy w komentarzach. Będzie się działo Yoke i ekran dotychczasowych Tesli to pikuś .
 

Olecki

Pionier e-mobilności
Ja właśnie dlatego kibicuję Tesli, bo oni nie próbują nas przy okazji wydymać jak wszyscy ICE.
Mimo inflacji opłaca im się obniżyć ceny, to obniżają.
Tu akurat można polemizować. Patrząc na dane analityków to mają najwyższą marżę na samochodzie wśród producentów wielkoseryjnych, kilkukrotnie większą niż następni na liście. Z dobroci serca na pewno cen by nie obniżyli ale od jakiegoś czasu mają większe moce produkcyjne niż mocno już nasycony w tym segmencie rynek przyjmuje więc muszą powoli schodzić z marży żeby nie wysyłać pracowników na przestoje. Rynek nie wchłonie nieograniczonej ilości samochodów po 45k$ lub więcej bo na takie wydatki stać niewielu, i to nie tylko w Polsce.
 

Teslowychopak

Posiadacz elektryka
A ci co w sierpniu i wrześniu kupili węgiel po 4 koła,
więcej nie kupią węgla, założą panele

Ci co np za nawóz mocznik płacili po 5-6tys, powiedzą pier.... ten nawóz idę w ekologię i będą puste przyczepy zboża z pola ściągać
bo ten mocznik teraz po 2 z hakiem, a pewnie spadnie poniżej 2tys/t

Ten co budował się i kupował pręta po 100zł/szt , a teraz jest po 46zł/szt następną chałupe postawi bez zbrojenia?
Te artykuły o których piszesz to inna sprawa bo specjalnie je wywindowali i ja nie kupiłem do firmy węgla bo powiedziałem ze nie kupię ,kupiłem klimatyzatory i mam za pół darmo ogrzewanie ,a czy jakaś inna firma samochodowa tak wydymała swoich klientów jak Tesla? chyba żadna z tego co wiem, po cholerę podnosili ceny w tamtym roku ? Elon dobrze wie co i jak.Po drugie porównaj sobie materiały w BMEW czy Mercedesie do Tesli i policz co ile kosztuje więc wg mnie ta Tesla powinna kosztować max 120 tys zł w standardzie.Do dupy wyciszenie ,zawieszenie pod psem staczasz jak w furmance na bruku, wycieraczki z dupy działają,serwis Tesli to porażka więc mimo tylu problemów nie powinni ludzi kroić jak nie powiem co.W normalnej firmie jedziesz do salonu i ostawiasz auto a tu nawet się dodzwonić nie można .Jak te wszystkie Tesle zaczną się Pier..... to zobaczycie ten serwis dopiero ,oczy wam się otworzą.
 
Top