Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Dopłaty do samochodów elektrycznych
NFOŚiGW NaszEauto, dawniej: NFOŚiGW Mój Elektryk
NaszEauto - Dotacja na zarejestrowane auto przez dealera - petycja?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Robev, post: 224211, member: 5140"] Po kolei: [B]STMS[/B]: Na rynku niemieckim jest sporo aut z przebiegiem poniżej 50km, ale tańszych niż nowe, bo już wstępnie zarejestrowanych (najczęściej z datą Pierwszej Rejestracji EZ gdzieś z 2024 r.) W NaszEauto i tak przebieg nie jest problemem, bo auto nie musi mieć poniżej 50km (obecnie jest ograniczenie przebiegu do 6000km - pewnie wyciągnięte z unijnej definicji nowego auta, u nas również na potrzeby PIT i VAT). [B]Krzyss [/B]- piszesz "Niech rejestruje zgodnie z przepisami na tablice dilerskie czasowe. Jak nie to się na nich obrażamy" Przecież oni nie mają żadnego [B]obowiązku [/B]korzystania z tego. W Polsce tablice dealerskie praktycznie w ogóle nie są przez dealerów/importerów wykorzystywane głównie ze względu na biurokrację im towarzyszącą. Nie jest to ich (dealerów) wina - konstrukcja tego rozwiązania nie przystaje do realnych potrzeb. W Niemczech z kolegi Tageszulassung jest masowo wykorzystywany - dałoby się z tego kupić EV z dodatkowym rabatem, ale blokuje to obecny regulamin NaszEgoauta. [B]Vicek[/B] 1) Auta zarejestrowane z przebiegiem do 50km były dopuszczone w Mój Elektryk i nie spowodowało to "problemów z używkami" 2) Co szkodziłoby, gdyby część dofinansowanych aut była "używkami" - cel programu "Uniknięcie emisji zanieczyszczeń powietrza" również byłby spełniony. 3) punkt 2 to lekki bait - nie ma potrzeby odpowiadania, bo NaszEauto jest ograniczone do aut poniżej 6000km, czyli z ustawowej i unijnej definicji do aut [B]nowych[/B]. Przy czym ani unijna ani nasze ustawowe definicje nie ograniczają liczby właścicieli aut - wszystkie z przebiegiem poniżej 6 000 km są traktowane jak nowe. Wykluczone oczywiście powinny być auta, na które ktoś już wziął dofinansowanie np. we Francji, ale w obecnym regulaminie jest już wykluczenie w tym zakresie: "7.3 Warunki dofinansowania 1) dofinansowanie nie będzie udzielane na przedsięwzięcia, które zostały dofinansowane z publicznych środków krajowych lub zagranicznych, w szczególności ze środków budżetu Unii Europejskiej;" [B]Krzyss [/B]po raz drugi: Jak w ogóle się tego nie będziemy domagać, to oczywiście nic nie wskóramy. Regulamin Mój Elektryk'a był zmieniany kilka razy w trakcie programu, więc nie jest to niemożliwe. Kwestia, czy wniosek poparłyby jeszcze jakieś większe formy nacisku, typu branżowe fora, gazety, a tu Redakcja Elektrowozu. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Dopłaty do samochodów elektrycznych
NFOŚiGW NaszEauto, dawniej: NFOŚiGW Mój Elektryk
NaszEauto - Dotacja na zarejestrowane auto przez dealera - petycja?
Top