Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Dopłaty do samochodów elektrycznych
NFOŚiGW NaszEauto, dawniej: NFOŚiGW Mój Elektryk
NaszeAuto = koniec rabatów
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="SokolEV, post: 215103, member: 3784"] Myślę, że to kilka czynników. Same dotacje oczywiście wpływają negatywnie na cenę, ale to nie znaczy, że jak dotacja jest 30k, to bez dotacji samochód byłby 30k tańszy. Na starym programie niektóre samochody miały trochę sztucznie zaniżoną cenę, żeby się w limicie zmieścić. W nowym programie limit jest wyższy, więc te auta w okolicy 225k/250k mogą cenowo trochę wzrosnąć (i te poniżej być może też), ale z kolei auta droższe trochę zejdą z ceny, bo jaki jest sens sprzedawać auto za 280-290k, jeśli można sprzedać za 276,75k i mieć dużo lepszą finalną cenę dla odbiorcy, a co za tym idzie dużo wyższe zainteresowanie. Inna sprawa, to wymaganie sprzedaży EV jest chyba w kontekście roku, więc jak rok się skończył, to chwilowo parcia na sprzedaż EV nie ma. Można zejść z rabatów i poczekać jak się sytuacja będzie rozwijać. Dopiero jeśli się okaże, że zainteresowanie z mniejszymi rabatami jest jednak zbyt małe, to pewnie pojawią się większe rabaty. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Dopłaty do samochodów elektrycznych
NFOŚiGW NaszEauto, dawniej: NFOŚiGW Mój Elektryk
NaszeAuto = koniec rabatów
Top