Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Dopłaty do samochodów elektrycznych
NFOŚiGW NaszEauto, dawniej: NFOŚiGW Mój Elektryk
NaszEauto, nowy program dopłat do aut elektrycznych
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Razgriz, post: 219693, member: 4967"] Panowie, pomóżcie. Czytam i staram się ogarnąć to myślami, bo w artykułach mam wrażenie, że ludzie dwojako podchodzą do interpretacji tych kwot. Na początek fakty: Mam JDG Chcemy elektryka. Weźmiemy 30,000 zł dotacji na 100% Dumamy, czy złomować auto, czy jednak sprzedać. Czy dobrze rozumiem? 1. Zakładając, że złomujemy, to wpłacamy na leasing na start za auto 40,000 zł netto (czyli 49,200 zł brutto)? 2. Innymi słowy: kwota VAT pokrywana jest z "naszej kieszeni" 3. Po formalnościach i zakładając pozytywne rozpatrzenie wniosku, otrzymujemy 40,000 zł netto zwrotu 4a. VAT możemy odliczyć (czy tego VATu nie możemy się dotknąć?) Nie wiem, jak to interpretować, przez co też nie wiem, czy bardziej opłaca mi się mieć kasę za sprzedaż starego auta, czy ze smutkiem oddanie go na żyletki. Zakładając, że sprzedałbym to auto za jakieś 10,000 zł. Dzięki z góry za pomoc. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Dopłaty do samochodów elektrycznych
NFOŚiGW NaszEauto, dawniej: NFOŚiGW Mój Elektryk
NaszEauto, nowy program dopłat do aut elektrycznych
Top