Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Dopłaty do samochodów elektrycznych
NFOŚiGW NaszEauto, dawniej: NFOŚiGW Mój Elektryk
NaszEauto, nowy program dopłat do aut elektrycznych
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Nestor, post: 220013, member: 4937"] Mam bardzo podobny dylemat. Passat B5.FL Highline, 2004. Przejechane prawdziwe 185k. Ostatnie 5 lat po 500-900km rocznie. Od kiedy kupilem Polo VI to paskiem jezdzi sie troche nieekonomicznie. Co nie zmienia faktu, ze nic mu nie jest i spokojnie ze 100k jeszcze przejedzie. Tymczasem, przez rynek i kwestie podatkowe musialbym go zepchnac za 14k, zeby wyjsc 'na zero' z dopłatą. Szkoda zachodu, bo moge go po prostu zezłomować. Pytanie do tych, co juz sie w to bawili. Na zlomie trzeba doplacic za kazdy kilogram ponizej zarejestrowanej masy, wiec wyjmowanie czesci to taki sredni pomysl, chyba ze sa jakies drogie, czy nie? Jak mozna takie zlomowanie 'zoptymalizowac' ? [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Dopłaty do samochodów elektrycznych
NFOŚiGW NaszEauto, dawniej: NFOŚiGW Mój Elektryk
NaszEauto, nowy program dopłat do aut elektrycznych
Top