Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Dopłaty do samochodów elektrycznych
NFOŚiGW NaszEauto, dawniej: NFOŚiGW Mój Elektryk
NaszEauto, nowy program dopłat do aut elektrycznych
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="konrad.zielinski, post: 246523, member: 3368"] Nie odrzucenie tylko konieczność aktualizacji. Stare dane zostają, dostaniesz maila z info co trzeba zmienić lub dodać. Ale pomyłki, w tym "pomyłki" umyślne, na tym etapie są najbardziej kosztowne. Ma lecieć z XML-a formularza do przelewu do banku, bez udziału ludzi. Czy to potrzebne czy nie, nie oceniam, ale jestem w stanie zrozumieć. Z jednym takim batchem można gdzieś zniknąć ustawionym na całe życie. Tak, trzem tysiącom ludzi trzeba będzie wytłumaczyć, co trzeba poprawić. Reszcie, która do tego czasu nie złożyła nie. Ale gdyby nie uruchomiono tego przedwcześnie, to by sprzedaż EV siadła, bo obietnica dotacji byłaby bez pokrycia możliwością złożenia wniosku. Ja nie twierdzę, że jest dobrze. Twierdzę, że jest lepiej, niż gdy się szarpałem o dotacje z moim leasingiem i czytałem ile czasu ludzie wtedy czekali na przelew. Albo dostawali odmowy na różnych etapach bez sensownego feedbacku. I nie widzę powodu, żeby zakładać, że weryfikacja nie mogła się odetkać, gdy etap wypłat zostaje ukończony. A wtedy może nawet składanie wniosków będą mogły przejąć leasingi bez wprowadzania swoich arbitralnych innowacji, jak poprzednio, i będzie to funkcjonować tak, jakbyśmy chcieli. Zrozumcie, objętość minimalnej pracy potrzebnej do weryfikacji się nie zmniejszy, są to wymagania KPO - do tego trzeba zaprząc odpowiednią ilość białka. Im lepiej się zaprojektuje proces, tym będzie jej mniej powtarzanej albo błędnej. W poprzedniej edycji było to zaprojektowane fatalnie, te same dane były wypełniane na różne sposoby i analizowane trzy razy w różnych instytucjach, a potem ręcznie kopiowane przez ludzi pomiędzy dokumentami, a pieniądze były rozdzielane partiami pomiędzy instytucjami. Teraz przychodzi w centralny punkt jeden XML i załączniki, XML jest weryfikowany w większości automatycznie na etapie składania wniosku, dodatkowe dane, które są potrzebne dla biurokracji są automatycznie z tego generowane (np. nieszczęsne kody TERYT), jakiś urzędnik sprawdzi załączniki i będzie wychodził automatycznie przelew. Jak ten proces zostanie uruchomiony, to wystarczyć będzie posadzić odpowiednią liczbę urzędników do czytania załączników i będzie samograj. Strumień pracy, a nie "batche". [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Dopłaty do samochodów elektrycznych
NFOŚiGW NaszEauto, dawniej: NFOŚiGW Mój Elektryk
NaszEauto, nowy program dopłat do aut elektrycznych
Top