Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Dopłaty do samochodów elektrycznych
NFOŚiGW NaszEauto, dawniej: NFOŚiGW Mój Elektryk
NaszEauto, nowy program dopłat do aut elektrycznych
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="dixiluk, post: 249053, member: 3648"] Ja miałem liczenie proste, miałem passata z 2012, w dobrym stanie ale zawsze kilka tysiakow rocznie u mechanika zostawało. Z racji prowadzenia działalności chciałem coś nowego lub prawie nowego, założenie duży bagażnik- kombi lub SUV. Ceny 1-3 latek bez sensu bo wystrzelone w kosmos (czasami drozsze od nowych w promocji). 230k TMY, dostaje 30k z powrotem. Odliczam vat 22k, od podatku realnie z 20k. Mam auto za 155k. Jeżdżę 5 lat, oszczędzam w tym czasie około 60k na paliwie, oraz jakieś 30k u mechanika- zakładając jeżdżenie starszym autem (oleje, rozrządy, dpfy itp). Zakładam że nic sie w aucie nowym nie zapisuje. Jak za 5 lat, sprzedam to auto z przebiegiem około 200k km za 70 tysięcy to wyjdę na zero względem jeżdżenia starym autem (doliczyłem droższe AC). Więc nie uważam że jestem bogaty. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Dopłaty do samochodów elektrycznych
NFOŚiGW NaszEauto, dawniej: NFOŚiGW Mój Elektryk
NaszEauto, nowy program dopłat do aut elektrycznych
Top