Nawigowanie do superchargerow

mm-tesla

Posiadacz elektryka
Ta nowa nawigacja online jest dosyć ciekawa, czasami ma błyskotliwe "objazdy" - jak np. w Krakowie korek na ulicy Królowej Jadwigi w dojeździe do Kościuszki - próbowała mnie prowadzić "dziwnie" i olałem to, później się okazało, że gdybym się posłuchał to bym jakieś 8 minut był do przodu, bo to był objazd równoległą uliczką (Emaus) większości korka, co ciekawe wiele lat tamtędy codziennie jeździłem i nie wiedziałem, że jest taki "trik", mapy Google nigdy mi tak nie zaproponowały objechać korek.

Tyle, że brakuje informacji czemu nietypowa trasa - np. ostatnio kazał mi z obwodnicy Krakowa zjeżdżać na dwa węzły przed właściwym i nie posłuchałem się i władowałem się w gigantyczny korek bo był wypadek. Fajnie by było, gdyby był jakiś komunikat, że nietypowa zmiana trasy ze względu na korek/itd.
Musisz przewinąć mapę i zobaczyć kolorki dróg, korki są zaznaczone.
 

Pepek

Posiadacz elektryka
Musisz przewinąć mapę i zobaczyć kolorki dróg, korki są zaznaczone.
Czasami są, czasami nie są, nieraz miałem "niebiesko" w Tesli, a w google maps było już korkowo-czerwono.
Co do nawigowania dziwnymi bocznymi drogami - raz mnie tak poprowadziło, ale to na sofcie 2023.20.coś i starych mapach. Odkąda mam 2023.36 i nowe mapy to jest ok.
Co do samej wersji map - pamiętajcie, że 2023.20 oznacza przygotowanie paczki map w ~20 tygodniu roku, ale same dane zbierane pewnie były wcześniej (bo np. odcinek A1, gdzie zdjęli ograniczenie prędkości na wielkanoc w nowych mapach dalej ma limit 100km/h zamiast poprawne 140km/h).
 

Pabloss

Posiadacz elektryka
Jadę właśnie do SuC pod Łódź.

Ta kretynska nawigacja mnie chce przeciorac przez Aleksandrów Łodzki

Google Maps dobrze pokazuje 🙄
No to może po prostu zaplanuj w google maps i prześlij do Tesli.
 

Michal

Pionier e-mobilności
No to może po prostu zaplanuj w google maps i prześlij do Tesli.
To tak nie działa, taka metoda przesyła tylko punkt docelowy, a nie trasę ;)
 

Gandalf

Pionier e-mobilności
Z tymi nawigacjami to jest tak, że w domu przy komputerze to ja lubię zerknąć na google maps (lub ABRP jeśli patrzę na różne opcje w trasie) a w samochodzie Tesla lub Waze (bo ładniej mówi), czasem jedno i drugie. Oba potrafią uratować zadek, oba też potrafią wpakować w maliny. A i tak koniec końców jedziemy tak jak mi żona powie. Także ten..
 

danielm

Pionier e-mobilności
Ta nowa nawigacja online jest dosyć ciekawa, czasami ma błyskotliwe "objazdy" - jak np. w Krakowie korek na ulicy Królowej Jadwigi w dojeździe do Kościuszki - próbowała mnie prowadzić "dziwnie" i olałem to, później się okazało, że gdybym się posłuchał to bym jakieś 8 minut był do przodu, bo to był objazd równoległą uliczką (Emaus) większości korka, co ciekawe wiele lat tamtędy codziennie jeździłem i nie wiedziałem, że jest taki "trik", mapy Google nigdy mi tak nie zaproponowały objechać korek.

Tyle, że brakuje informacji czemu nietypowa trasa - np. ostatnio kazał mi z obwodnicy Krakowa zjeżdżać na dwa węzły przed właściwym i nie posłuchałem się i władowałem się w gigantyczny korek bo był wypadek. Fajnie by było, gdyby był jakiś komunikat, że nietypowa zmiana trasy ze względu na korek/itd.
w bydgoszczy na ulicy kamiennej jest taki dosyć dziwny odcinek gdzie z jednopasmowej drogi robi się na kilkaset metrów dwupasmowa by po chwili drugi pas się kończył, co szybsze auta wykorzystują to by się przesunąć do przodu, ale równolegle do tego odcinka jest wąska droga, stara, nieużywana i Ci co wiedzą wykorzystują tę drogę by jeszcze dalej na skrzyżowaniu dołączyć do ulicy kamiennej i być znacznie z przodu jeśli jest korek. zawsze wyzywam na cwaniaków bo wąską drogą zapindalają by być jeszcze szybciej niż reszta. jakież było moje zdziwienie jak kiedyś nawigacja tesli sama mi zasugerowała to samo, zjazd w wąską dróżkę by kilaset metrów dalej wrócić na główną drogę
 
Top