Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
KIA
Kia EV6 Forum • Kia EV6, EV6 GT-Line, EV6 GT
Niekończąca się opowieść czyli problemy z ICCU i aku12V (myśli zebrane)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="spairo, post: 238144, member: 3881"] - no nie można nie docenić kolegi, zwłaszcza że za nic nie odpowiada. - dwie rzeczy tylko rażą moje ucho architekta. - w projektowaniu budynków uczono nas, że akumulator ładuje się metodą CC, CV, co to znaczy nie wiem, ale napięcie to nie prąd. - jednak przy ładowaniu akumulatora, bez odpinania klem, ja bym jednak wyłączał na czas ładowania ten zółty bezpiecznik od ICCU. - - wtedy nasze Lidlowe ładowarki akumulatora, dostają uderzenie napięciem 14,5 V i zwykle się wyłączają, bo tak maja ustawione dla metody ładowania CV. - no chyba że ktoś ładuje swoje aku 12V w samochodzie ładowarką wypasioną z 8-rdzeniami na pokładzie, taka ładowarka szybko sprawdzi opory poszczególnych cel i dalej będzie ładowała aku zgodnie z życzeniem kierowcy. - teraz czytam na forach z USA, że w tym małym bagażniku wożą sobie " booster naładowany, kluczyk 10 mm oraz kluczyk 12mm sztorcowy" aby można było na trasie wymienić akumulator. - jeszcze nie wożą zapasowego akumulatora, bo co stacja EV to sklep. - ponizej zrzuty o których mówił autor z jazdy (GT) oraz archiwizacji stanu akumulatora. p.s - proszę tylko pamiętać że zastosowane MOSFET-y w ICCU to nie byle jakie tylko elementy wytrzymujące temperatury pracy do + 200 st C. - tak że temperatura cieczy chłodzącej <= 100 st C to prawie normalne otoczenie dla ICCU. - ICCU wspiera trzy funkcje: AC ładowanie, V2L oraz ładowanie akumulatora 12V. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
KIA
Kia EV6 Forum • Kia EV6, EV6 GT-Line, EV6 GT
Niekończąca się opowieść czyli problemy z ICCU i aku12V (myśli zebrane)
Top