Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
KIA
Kia EV6 Forum • Kia EV6, EV6 GT-Line, EV6 GT
Niekończąca się opowieść czyli problemy z ICCU i aku12V (myśli zebrane)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Henryk1957, post: 238379, member: 5462"] Dlatego napisałem "głównie" - nie twierdzę, że przyczyny na pewno są różne, ale akurat autor opisał 3 przypadki osób mających problemy z ICCU w HMC, gdzie 2 z nich to były problemy z ładowaniem aku 12V (chłodne warunki użytkowania/częsta jazda na długich odcinkach w źle zaprogramowanym trybie eco) oraz 1 wynikający z przegrzewania ICCU (temp. i wysokie natężenie prądu ładowania). Przypadek Instera z marca o którym pisałem nie dotyczył żadnego z nich, bowiem nie dotyczył rozładowanego aku 12V tylko konieczności wymiany ICCU (samochód nie chciał w ogóle się ładować). Można byłoby go oczywiscie zaliczyć do trzeciego przypadku gdyby nie to, że ten Inster miał raptem 2 tys. przebiegu i był ładowany przy pomocy EVSE w domu z niskim natężeniem. Trudno też uznać aby w zachodniej Europie w lutym było jakoś przesadnie ciepło. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
KIA
Kia EV6 Forum • Kia EV6, EV6 GT-Line, EV6 GT
Niekończąca się opowieść czyli problemy z ICCU i aku12V (myśli zebrane)
Top