niemcy powoli dostrzegaja prawdziwa jakosc marki vw

Olecki

Pionier e-mobilności
Tłumaczenie czegokolwiek komuś, kto nie pojęcia, co to są zasady ogólne odpowiedzialności (i to pomimo podania mu na tacy linków do tekstów zawierających dokładne nr artykułów k.c.), ale w swojej bezczelności zarzuca innym brak wiedzy, jest bezcelowe.
To napiszę tak - 13 lat w branży elektronicznej, 2 lata w automotive i nawet nie spotkałem się z tymi Twoimi mitycznymi zasadami ogólnymi. Dział prawny w firmie w której obecnie pracuje przez ponad 20 lat też się nie słyszał a obsługują skomplikowane reklamacje z całej Polski. W tym co cytowałeś nie ma nawet wzmianki na ten temat. Dalej żyj sobie w świecie jednorożców i tyle w tym temacie, z mojej strony EOT.

No chociaż może jeszcze wkleję:
U c h w a ł a SN z 30.1.1970 r. III CZP 102/69, (OSNC 1970/10/176) Inwestor, który utracił roszczenie z tytułu rękojmi za wady, może dochodzić od wykonawcy roszczeń odszkodowawczych opartych na zasadach ogólnych (art. 471 i nast. k.c.).

Art. 471. [Odpowiedzialność ex contractu]
Dłużnik obowiązany jest do naprawienia szkody wynikłej z niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które dłużnik odpowiedzialności nie ponosi.

No to gdzie masz to zobowiązanie do nieodpłatnego udostępnienia samochodu zastępczego na czas naprawy? I powodzenia w udowodnieniu w procesie cywilnym nienależytego wykonania zobowiązania :). Resztę możesz poszukać sobie sam.
 
Last edited:
Top