Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Nierównomierne zużycie tarcz
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="ciastek, post: 113880, member: 476"] Nie, ten tryb - tryb transportowy - służy do wciągnięcia auta na lawetę, co jest wielokrotnie wyjaśnione w instrukcji i na ekranie. Jest tam też wielokrotnie podkreślone, by nie holować auta, gdyż może to doprowadzić do przegrzania i uszkodzenia pojazdu. Nie będę cytował. I to jest moim zdaniem powód zakazu holowania. Silnik ładuje baterię, lecz auto jest wyłączone, więc nie ma chłodzenia. I to też moim zdaniem tłumaczy, dlaczego bieg N jest ok - auto jest włączone, więc chłodzenie ma. :) EDIT: Zauważyłem uchem, że włączenie trybu transportowego odłącza baterię trakcyjną. Słychać rozwieranie stycznika. Więc z ładowania holowaniem nici. Zgaduję, że tryb holowania (tow mode) był w starych Modelach S i X, do 2019. Miały one silniki indukcyjne, więc mogły kręcić się swobodnie nie wytwarzając prądu. Model 3 i Y od zawsze, a Model S i X od połowy 2019 (Raven) mają z tyłu silnik z magnesami trwałymi. Zgaduję, że w tych modelach pojawił się tryb transportowy, by podkreślić, że nie nadaje się on do holowania. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
Nierównomierne zużycie tarcz
Top