Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
NISSAN
Nissan Leaf Forum • Nissan Leaf II / e+ / Leaf I
Nissan Leaf 2 - czas na dostawę
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Ronin78, post: 95426, member: 1162"] Chademo mi nie robi problemu, codziennie z domu odjeżdżam z baterią 80% - czyli na teraz 240/250km zasięgu, robię w ciągu dnia co chcę, załatwiam co potrzeba i niżej 55% nie spadłem, tak więc korzystam z użytecznej pojemności 25% baterii. Ładuje się w nocy jak śpię z timera żeby nie przekraczać okolicy 80% czyli te 3-4h zależnie od dnia, a do tego wsiadam w zimne dni do ciepłego auta nagrzanego z sieci. Dzisiaj miałem fajne 24 stopnie ciepłą kierownicę i można jechać - to docenię zimą. Nie podoba mi się, że włączenie klimy zwiększa pobór o 40%, finansowo nie robi, ale taki skok zużyćia z 11/12 kWh/100 do 17kWh/100 trochę boli w oczy. Zużycie w mieście wyższe niż na wioskach, spodziewałem się że będzie co najwyżej takie samo, ale jednak fizyka działa sprawiedliwie tak dla ICE jak i EV. Na wakacjach przez ostatnie kilka lat znajdowałem fajne miejscówki czy to kajakowe czy to wędrówkowe do 200km od domu (podkarpacie) i nie ciągnie mnie nigdzie dalej, jak zapragnę morza - kiedyś jeździłem co roku - to wsiąde w Multivana. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
NISSAN
Nissan Leaf Forum • Nissan Leaf II / e+ / Leaf I
Nissan Leaf 2 - czas na dostawę
Top