Hej,
Z racji zakupu nowego auta zapadła trudna decyzja - Sprzedajemy Leafa!
Decyzja trudna bo to naprawdę fajne auto ale uświadomiłem sobie, że przez najbliższy conajmniej rok i tak będzie w większości stało i traciło na wartości co ekonomicznie nie ma sensu. Auto służyło nam jako jedyny pojazd przez ostatnie 3 lata, głównie do kręcenia się do okoła komina oraz sporadyczne wypady po Polsce. Większość ładowań wykonana AC przy pomocy zasilacza, który nissan daje wraz z autem. W większości przypadków ładowanie kończyło się w przedziale 70-90%. Auto garażowane przez cały okres użytkowania.
Leaf 40kWH w wersji Accenta z 2019 roku
Wyjechałem nim z salonu w Warszawie we wrześniu 2020r.
Ładowarka pokładowa 6.6 KW
Aktualny przebieg to 43 tyś. KM i raczej nie będzie mocno rósł
1 Września wykonałem przegląd gwarancyjny w celu zachowania gwarancji na podzespoły EV ( jeszcze 2 lata) oraz pojemność baterii (jeszcze 5 lat)
Przegląd techniczny ważny na kolejne 2 lata
W ramach przeglądu wymieniony został filtr kabinowy oraz czyszczenie klimatyzacji
OC wykupione do września 2024
Auto jeździ na oponach wielosezonowych Micheline CrossClimate2 - przebieg na tych oponach to około 37 tyś. km
Stan baterii - wg Nissana są wszystkie kreski. Nie posiadam ODB w celu bardziej profesjonalnej weryfikacji - jeżeli ktoś jest zainteresowany ale ma zbyt daleko żeby "jechać w ciemno" to jestem w stanie coś zorganizować w przyszłym tygodniu ewentualnie zapraszam z własnym sprzętem.
Lokalizacja - Gostynin, Mazowieckie
Cena - na forum wystawiam cenę ostateczną, która mnie interesuje już bez "podchodów" i negocjacji - 87 tyś brutto (sprzedaż prywatna, bez FV)
Z racji zakupu nowego auta zapadła trudna decyzja - Sprzedajemy Leafa!
Decyzja trudna bo to naprawdę fajne auto ale uświadomiłem sobie, że przez najbliższy conajmniej rok i tak będzie w większości stało i traciło na wartości co ekonomicznie nie ma sensu. Auto służyło nam jako jedyny pojazd przez ostatnie 3 lata, głównie do kręcenia się do okoła komina oraz sporadyczne wypady po Polsce. Większość ładowań wykonana AC przy pomocy zasilacza, który nissan daje wraz z autem. W większości przypadków ładowanie kończyło się w przedziale 70-90%. Auto garażowane przez cały okres użytkowania.
Leaf 40kWH w wersji Accenta z 2019 roku
Wyjechałem nim z salonu w Warszawie we wrześniu 2020r.
Ładowarka pokładowa 6.6 KW
Aktualny przebieg to 43 tyś. KM i raczej nie będzie mocno rósł
1 Września wykonałem przegląd gwarancyjny w celu zachowania gwarancji na podzespoły EV ( jeszcze 2 lata) oraz pojemność baterii (jeszcze 5 lat)
Przegląd techniczny ważny na kolejne 2 lata
W ramach przeglądu wymieniony został filtr kabinowy oraz czyszczenie klimatyzacji
OC wykupione do września 2024
Auto jeździ na oponach wielosezonowych Micheline CrossClimate2 - przebieg na tych oponach to około 37 tyś. km
Stan baterii - wg Nissana są wszystkie kreski. Nie posiadam ODB w celu bardziej profesjonalnej weryfikacji - jeżeli ktoś jest zainteresowany ale ma zbyt daleko żeby "jechać w ciemno" to jestem w stanie coś zorganizować w przyszłym tygodniu ewentualnie zapraszam z własnym sprzętem.
Lokalizacja - Gostynin, Mazowieckie
Cena - na forum wystawiam cenę ostateczną, która mnie interesuje już bez "podchodów" i negocjacji - 87 tyś brutto (sprzedaż prywatna, bez FV)