Nissan Leaf II 40 kwh czy ma sens ?

Jusand

Posiadacz elektryka
Te drzwi mają plusy i minusy tak jak tradycyjne drzwi (choć inne plusy), u mnie się sprawdza zarowno dla dorosłych, jak i dla dzieci - musisz posprawdzać w realu
Byłem przed chwilą widziałem, ale chyba tych drzwi nie strawie. Ogólnie bardzo porządny samochód, ma wszystko co mi potrzebne. Tylko te drzwi.
Ale przez przypadek trafiłem na DS3. Powiem krótko piękny. Nawet jeden w ciągu 2 tygodni ma do nich trafić. Ale przekracza budżet o jakieś 50k 😉
 

solik

Pionier e-mobilności
DS3 to maly crossover na bazie segmentu B, bardzo sie buja przy przyspieszaniu z racji miekkiego zawieszenia, Citroen eC4 to nowsza plyta i konstrukcja oraz wiekszy samochod w mniejszej cenie

Mialem na jakis czas demowke:

xe3TGPu.jpg



Za 146 tys katalogowo jest jeszcze Mini SE, jezdzi cudownie, z doplata by sie zlapal w cenie :) salon ze 4% od katalogowej mysle ze da to wtedy jeszcze pakiet Classic by sie zmiescil.. i okolo 3-4 miesiace czekania nie 1,5 roku
 

vwir

Pionier e-mobilności
Byłem przed chwilą widziałem, ale chyba tych drzwi nie strawie. Ogólnie bardzo porządny samochód, ma wszystko co mi potrzebne. Tylko te drzwi.
Ale przez przypadek trafiłem na DS3. Powiem krótko piękny. Nawet jeden w ciągu 2 tygodni ma do nich trafić. Ale przekracza budżet o jakieś 50k 😉
Jest jeszcze cupra born. Ale po uwzględnieniu KDR wychodzi raczej ok. 130k, więc nieco przekracza budżet. Nie wiem też jak jest z dostępnościa, bo te z mniejszą baterią miały być dostępne jakoś później.
 

Jusand

Posiadacz elektryka
Byłem na szybkim przeglądzie, mojej żonie najlepiej pasuje e208 w wersji GT, ale Leaf albo Kona też może być 😁. Tak więc na koniec dnia wiem niewiele więcej niż rano. Wygra ten kto będzie szybciej a od ręki w Gdańsku nie ma w zasadzie nic. Może gdzieś w Polsce.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Mam Leafa 2 Tekna od 2018, full wypas i do jazdy 100k w jedną stronę i 100 w drugą, jest idealny. Zbajerowany , wygodny,a te kilka znanych bolączek kompletnie nieistonych w takiej eksploatacji. Zero awarii, (1x z duperelą w serwisie zaraz po zakupie).
Za 158 tys , bo wtedy m/w tyle dałem w promocji, teraz bym nie kupował, ale za ok 100 tys już tak, bo przynajmniej wiem że jest solidnie zrobiony i jak jego pierwsza wersja, zapowiada się na trwałe auto, nadające się w przyszłości do swapu baterii
 

pmlody

Pionier e-mobilności
Większość osób gdy słyszy słowo 'skuter' to widzi pięćdziesiątkę. A VX1 to coś pokroju burgmana 400, taki dosyć spory maxi-skuter.

Nie o to chodzi. Motocykl a skuter to trochę inne maszyny, do kompletnie innych zadań. Sam się przymierzałem do skutera elektrycznego, ale nie koniecznie mi potrzebny :D
 

Jusand

Posiadacz elektryka
Mam Leafa 2 Tekna od 2018, full wypas i do jazdy 100k w jedną stronę i 100 w drugą, jest idealny. Zbajerowany , wygodny,a te kilka znanych bolączek kompletnie nieistonych w takiej eksploatacji. Zero awarii, (1x z duperelą w serwisie zaraz po zakupie).
Za 158 tys , bo wtedy m/w tyle dałem w promocji, teraz bym nie kupował, ale za ok 100 tys już tak, bo przynajmniej wiem że jest solidnie zrobiony i jak jego pierwsza wersja, zapowiada się na trwałe auto, nadające się w przyszłości do swapu baterii
Czekałem na Twoją odpowiedź 😉. Mam podobne spostrzeżenia chociaż nawet nim nie jeździłem jeszcze. W zasadzie to żonie ma odpowiadać ale ja pewnie też 9d czasu do czasu będę jeździł. Dodatkowo jest w normalnym rozmiarze kompakta.
Ciężka decyzja z Teslą było łatwiej, brałem w ciemno.😁
 

JareG

Pionier e-mobilności
Większość osób gdy słyszy słowo 'skuter' to widzi pięćdziesiątkę. A VX1 to coś pokroju burgmana 400, taki dosyć spory maxi-skuter.
Takim Burgmanem kiedyś jeden taki zasuwał po gierkówce razem z motocyklami o pojemności >1000, i bodajże dopiero powyżej 150/h nie dawał rady.. bo "kółka za małe i nie chciały sie szybciej kręcić" 🤣

Pozdrawiam
 
Top