Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
NISSAN
Nissan Leaf Forum • Nissan Leaf II / e+ / Leaf I
Nissan Leaf II 40 kWh e-Pedal
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="vwir, post: 44266, member: 127"] Tak, ePedal może używać hamulca jeśli to konieczne. No i na używa hamulca gdy zatrzymasz się całkowicie (autohold). W drugą stronę - jeśli hamujesz pedałem hamulca to też hamujesz rekuperacyjnie. Dopiero gdy mocno wciśniesz pedał hamulca to auto zaciśnie klocki hamulcowe. E-pedal lub jazda w trybie mocniejszej rekuperacji (B zamiast D) nie służy do tego żeby oszczędzać energię. One służą tylko i wyłącznie Twojej wygodzie. A czy zainicjujesz hamowanie e-Pedalem czy hamulcem w podłodze to auto robi to samo: hamuje rekuperacyjnie jeśli to wystarczy, a jeśli nie wystarczy to zaciska klocki hamulcowe. Fajnie to widać na ekranie z przepływem energii - hamowanie pedałem hamulca (tak samo jak ePedal) wyzwala hamowanie rekuperacyjne. Jeśli chcesz sprawdzić - naładuj auto do 100%. Wtedy jedź bez ePedal i puść pedał przyspieszenie. Auto kompletnie nie będzie hamowało, bo bateria jest w pełni naładowana i nie działa rekuperacja. Później zrób to samo z włączonym ePedal. Auto będzie zwalniało tak jak zawsze, ale na ekranie przepływu energii będzie widać, że nie rekuperuje. Całe hamowanie będzie się odbywało klockami hamulcowymi. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
NISSAN
Nissan Leaf Forum • Nissan Leaf II / e+ / Leaf I
Nissan Leaf II 40 kWh e-Pedal
Top