Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
NISSAN
Nissan Leaf Forum • Nissan Leaf II / e+ / Leaf I
Nissan Leaf II 40 kWh e-Pedal
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="elieli, post: 44515, member: 1010"] CT200h to hybryda a tam tryb B powinien być używany wyłącznie do jazdy po wzniesieniach - a dokładnie przy zjazdach w dół (górki, pagórki itp.) ale nie w mieście jako standardowy tryb do jazdy. Oszczędza zużycie hamulców. Tryb B w hybrydach Toyoty/Lexusa nie daje lepszej rekuperacji a wręcz, jak podaje Toyota, może doprowadzić do zwiększonego zużycia paliwa i elementów układu napędowego. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
NISSAN
Nissan Leaf Forum • Nissan Leaf II / e+ / Leaf I
Nissan Leaf II 40 kWh e-Pedal
Top