Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
NISSAN
Nissan Leaf Forum • Nissan Leaf II / e+ / Leaf I
Nissan Leaf II 40 kWh e-Pedal
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Ronin78, post: 44546, member: 1162"] U mnie ta górka w okolicy, co trafiam na nią kilka razy w miesiącu, ma może 500m długości, wrzucam tam na B mając mało prądu w baterii, żeby doładować i żeby nie hamować hamulcami, raz zdarzyło mi się wrzucić B przy większej ilości prądu w bateriach i wtedy auto nie weszło w tryb EV tylko zaczęło hamować silnikiem, nawet chwile po zjeździe też trzymało silnik, dopiero po kilkuset metrach na płaskim przeskoczyło na EV. Pełna zgoda z tym że tryb B przyczynia się do szybszej degradacji baterii. Czytałem swego czasu fora zagraniczne i Ci co ciągle używali w CT200h trybu B szybciej pozbywali się dobrych właściwości baterii. Mój CT ma 11 lat (co prawda tylko 115kkm przebiegu) i na baterii w dobrych warunkach przejedzie te "fabryczne" 3km w trybie EV. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
NISSAN
Nissan Leaf Forum • Nissan Leaf II / e+ / Leaf I
Nissan Leaf II 40 kWh e-Pedal
Top